Opel Ampera-e - 64kWh super wyposażenie 500 km zasięgu, Warszawa

camilos

Zadomawiam się
Zapraszam do zakupu Opla Ampera-e z roku 2018 z bardzo bogatym wyposażeniem i baterią 64kWh netto. Samochód ma 149k km przebiegu, jego lakier jest w stanie znakomitym. W sezonie letnim spokojnie można uzyskać około 13 kWh zużycia energii przy prędkości 90 km/h i około 11-12 kWh w jeździe po mieście.
W zimie przy garażowanym samochodzie raczej bliżej 16-17 kWh/100km. Samochód ma wymienioną w kwietniu 2024r. na nową w ramach akcji serwisowej. Wszystko odbyło się w autoryzowanym serwisie Opla. Na wyposażeniu znajdują się:
• Podgrzewane 4 fotele (2 przednie i 2 tylne)
• Podgrzewaną kierownicę
• Skórzane fotele
• zestaw głośników Bose
• Kontrola pasa ruchu
• czujniki parkowania z przodu i z tyłu
• Automatyczne parkowanie
• Podświetlaną deskę rozdzielczą.
• lampy LEDowe
W zestawie oryginalny przewód ładowania 230V oraz do stacji w mieście przewód Type 2 - Type 2. Zachęcam do zadawania pytań, obejrzenie samochodu możliwe w Warszawie i okolicach.

Kilka słów o samochodzie:

Cena: 68 000 zł


https://www.facebook.com/photo/?fbi...-1IpUPtpxnpl9cqc4Iz5FOSDAhPQ1fNV&__tn__=*bH-R

https://www.facebook.com/photo/?fbi...-1IpUPtpxnpl9cqc4Iz5FOSDAhPQ1fNV&__tn__=*bH-R

https://www.facebook.com/photo/?fbi...-1IpUPtpxnpl9cqc4Iz5FOSDAhPQ1fNV&__tn__=*bH-R
 
Last edited:

lvlthn

Pionier e-mobilności
70k :unsure:

Strasznie dużo jak za 7 letnie auto z nalotem 150kkm
Nawet jeśli ma nową baterię(a właściwie refurba), to jest to już nieco zużyty egzemplarz.
Technologicznie też odstaje od reszty aut.

Nie mniej jednak, cena czyni cuda, liczy się kto kupi a nie jaką cenę wystawisz :)
Obserwuje z ciekawością.
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
Przy okazji wymieniono te baterie na 10% większe niż pierwotnie, więc w sumie spoko. Tylko niestety w europie ten model to istna egzotyka, więc naprawy mogą być nieco utrudnione. Na szczęście większość części pasuje z Chevroleta Bolta, a tego w stanach już było sporo.
Tak żeby było jasne - to auto wpada w segment B, gdy go widziałem na zdjęciach to myślałem że to spory van, a w rzeczywistości jest o 10cm krótszy od ID.3.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
To co czytałeś - Chevrolet Bolt / Opel Ampera miały "drobne problemy z palnością" ;-) i zarządzono akcję wymiany akumulatorów.
Czyli bubel. Nowe akumulatory nie oznaczają mniejszego ryzyka pożaru - zazwyczaj są to refurby mniej lub bardziej.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Czyli bubel. Nowe akumulatory nie oznaczają mniejszego ryzyka pożaru - zazwyczaj są to refurby mniej lub bardziej.
ZTCW nie masz racji, to inna chemia.
Ale mogę się mylić, jak masz coś na potwierdzenie swojej tezy do prześlij.

Co znaczy "mniej lub bardziej refurby"? Jak "mniej" to tylko obudowę umyli? ;-)
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
ZTCW nie masz racji, to inna chemia.
Ale mogę się mylić, jak masz coś na potwierdzenie swojej tezy do prześlij.

Co znaczy "mniej lub bardziej refurby"? Jak "mniej" to tylko obudowę umyli? ;-)
Tak, masz rację. Popełniłem błąd.

Wychodzi na to, że opel(czy PSA) już robił 2 razy(!) recall z bateriami.
Najpierw wymieniali poszczególne cele/moduły, a później przy drugiej akcji serwisowej, na całkowicie nowe, większe baterie.
Chyba nawet EW swego czasu pisał o ograniczeniu pojemności softwareowo do 80% i nie parkowaniu auta w garażach(sic!)
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Chyba nawet EW swego czasu pisał o ograniczeniu pojemności softwareowo do 80% i nie parkowaniu auta w garażach(sic!)
Sowftwearem również Mini "naprawiło" swoje baterie, w razie szybkiego wzrostu temperatury mają się samoczynnie rozładować doo niskiego poziomu
 

Attachments

  • patmat.jpg
    patmat.jpg
    14,5 KB · Liczba wyświetleń: 12
Top