eimi
Pionier e-mobilności
W Y z HW4 z przodu za szybą są dwie kamery a nie trzy.2. Teraz przednia kamera jest ósmą a wcześniej było 7 kamer? W mojej TM3 z 2021r. jest osiem kamer. 3 z przodu, 4 z boków i jedna z tyłu. Czy w modelu Y były tylko dwie kamery z przodu? Czy o co chodzi?
EDIT: teraz w instrukcji widzę, że nie. Też są 3 kamery z przodu (w starej TMY). Pewnie jakiś błąd
Cena wcale zła nie jest, po prostu zawiera kosztowne dodatki w cenie. I wszystko byłoby okej, gdyby możliwość wyboru koloru i wnętrza. W USA można wybrać w tej cenie Ultra Red + Białe wnętrze. I jeszcze w cenie FSD dorzucają. Oj Europejczycy dostają w tej chwili mocno okrojony produkt za te same pieniądze. Ale Ci niecierpliwi i tak zamówią i pewnie taki jest cel - podbicie marży póki produkcja nie rozkręci się na dobre. Białe wnętrze niestety white-white a nie black-white jak w obecnym Y (czarne boczki z miłego materiału).
Wydawało mi się też, że pojawi się jeszcze jakaś lepsza promocja na obecny model Y z inventory. Póki co najlepsza oferta była na koniec Q4 z darmowymi ładowaniami i przecenionymi modelami z inventory dla tych co kupują za gotówkę (bez leasingu 0.99%).
Obecny leasing na LAUNCH series to RRSO 8,33%. To już się robi 60k+ różnicy dla osoby która nie chce dopłacać za kolor, boosta i 20" koła. Średnio biorąc pod uwagę że nawet szybkość ładowania w ogóle się nie zmieniła, a Chińczycy już nie w jednym aucie mają 10-80% poniżej 15 minut. Dlatego obstawiam że po serii launch i pierwszej fali zamówień cena się urealni.
Mnie zastanawia jeszcze podłoga bagażnika w tych testach. Wygląda na to że połowa podłogi bliżej oparć się nie podnosi i jakby jest poprowadzona trochę ku górze żeby przykryć silniki od podnoszenia tylnych oparć i wyrównać różnicę poziomów. To by była spora wada, ja tam wożę pełno gratów poukładanych żeby nie stukały - trójkąt, apteczka, gaśnica, kompresor itd. W specyfikacji bagażniki mają 20 litrów mniej pojemności.
Tutaj to widać od 27m02s. Co myślicie?
Kyle wspomina w recenzji o amortyzatorach FSD które są odpowiedzialne za większy komfort i znacznie mniejszy hałas od kół związany z rezonansami i nierównością drogi (50m35s). Nie ma jeszcze testów z jazd ale wygląda na to że mamy kopiuj wklej zmiany z 3 HL. Amortyzatory FSD można zamówić od KONI do starego Y za 3k komplet.
Last edited: