szczur333
Zadomawiam się
Początki budowy sięgaja 2016 roku ale wyjechałem na drogi w 2019
Rama falcon v2 (stalowa)
silnik QS205 V3 5T
sterownik sabvoton 72150
bateria - ogniwa SONY VTC5 35Ah- układ 20S14P (ogniwa kupione "depakiety" wszsytkie są takie same czesc kupiona bez koszulek a gosc co zgrzewał miał na stanie tylko czerwone) zalezalo mi na czasie wiec juz uznalem niech takie bedą
napiecie nomimalne 72V (max 84V) odciecie ustawione na 60V)
prąd z baterii ustawiony na 80-90A (ale spokonie da rade 150A)
Na przestrzeni lat kombinowalem głównie z ulepszeniem ładowania.
Ładowarki i złacza ładownia jakie były:
1. XLR (max10A) + 5A ładowarka
2. XLR + ładowarka regulowana 1-12A (max realnie 10A)
3. XT60 + ładowarka 25A
4. XT60 + ładowarka regulowana 30A
5. dolozenie drugiego XT60 + ładowanie 30A + 3x 8A (na probe w domu) 53A realnie osiagnalem max (czyli 20-30min ładowaloby sie w trasie) jednak nigdy teog nie wykorzystalem bo juz 2kg w plecaku boli a co dopiero wozic 5kg
6. aktualnie zmienilem gniazdo na anderson 50A (ost foto) + dokupilem malutką ładowarke 20A ktora wazy okolo 1kg wiec szybkie ładowanie w trasie jest coraz bardziej realne
aktualnie calosc rozebrana bo dosc juz miałem bałaganu w kablach
do wiosny mam nadzieje ze skończe
PS zapomnialem o najwazniejszym
zasieg- przy 40kmh srednio robie okolo 90-100km, przy 25kmh raz testowalem, zrobilem 120k na 50%, za tirem (80kmh) 80km i zeszlo 30%
ładowanie jak pisalem - aktualnie mam ladowarke 30A (realnie 29A daje) czyli 50% zasiegu w 30-35min, bms jest do 50A (ogniwa 55A) wiec byloby troche szybciej ale raczej w chlodny dzien, w lecie w 30-35*C nie ma szans zeby tak ładowac - w 30*C juz przy 30A mialme caly dzien temp baterii w okolicach 50-55*C
Rama falcon v2 (stalowa)
silnik QS205 V3 5T
sterownik sabvoton 72150
bateria - ogniwa SONY VTC5 35Ah- układ 20S14P (ogniwa kupione "depakiety" wszsytkie są takie same czesc kupiona bez koszulek a gosc co zgrzewał miał na stanie tylko czerwone) zalezalo mi na czasie wiec juz uznalem niech takie bedą
napiecie nomimalne 72V (max 84V) odciecie ustawione na 60V)
prąd z baterii ustawiony na 80-90A (ale spokonie da rade 150A)
Na przestrzeni lat kombinowalem głównie z ulepszeniem ładowania.
Ładowarki i złacza ładownia jakie były:
1. XLR (max10A) + 5A ładowarka
2. XLR + ładowarka regulowana 1-12A (max realnie 10A)
3. XT60 + ładowarka 25A
4. XT60 + ładowarka regulowana 30A
5. dolozenie drugiego XT60 + ładowanie 30A + 3x 8A (na probe w domu) 53A realnie osiagnalem max (czyli 20-30min ładowaloby sie w trasie) jednak nigdy teog nie wykorzystalem bo juz 2kg w plecaku boli a co dopiero wozic 5kg
6. aktualnie zmienilem gniazdo na anderson 50A (ost foto) + dokupilem malutką ładowarke 20A ktora wazy okolo 1kg wiec szybkie ładowanie w trasie jest coraz bardziej realne
aktualnie calosc rozebrana bo dosc juz miałem bałaganu w kablach
do wiosny mam nadzieje ze skończe
PS zapomnialem o najwazniejszym
zasieg- przy 40kmh srednio robie okolo 90-100km, przy 25kmh raz testowalem, zrobilem 120k na 50%, za tirem (80kmh) 80km i zeszlo 30%
ładowanie jak pisalem - aktualnie mam ladowarke 30A (realnie 29A daje) czyli 50% zasiegu w 30-35min, bms jest do 50A (ogniwa 55A) wiec byloby troche szybciej ale raczej w chlodny dzien, w lecie w 30-35*C nie ma szans zeby tak ładowac - w 30*C juz przy 30A mialme caly dzien temp baterii w okolicach 50-55*C
Attachments
-
IMG_7013.JPEG1,4 MB · Liczba wyświetleń: 27
-
IMG_9782.JPEG1,1 MB · Liczba wyświetleń: 28
-
IMG_6812.JPEG1,1 MB · Liczba wyświetleń: 29
-
IMG_5072.JPEG4 MB · Liczba wyświetleń: 28
-
IMG_8587.JPEG3,3 MB · Liczba wyświetleń: 29
-
IMG_5091.PNG354,2 KB · Liczba wyświetleń: 30
-
IMG_4705 (1).JPEG1,7 MB · Liczba wyświetleń: 28
-
IMG_0095.JPEG1,9 MB · Liczba wyświetleń: 31
Last edited: