Jedni stawali od strony centrum waszawy a drudzy od S8. I tych drugich bylo wiecej.Tylko mi chodzi o to jak fizycznie stanąć w takiej kolejce? Stoi się w Ząbkach od strony Marek? Warszawy? Czy czekasz na wysokości SuC i przeparkowujesz jak się coś zwolni? Skąd wiadomo wtedy kto jest pierwszy lub ostatni?
A jak się dogadywali kto teraz wjeżdża, skoro stali z dwóch stron?Jedni stawali od strony centrum waszawy a drudzy od S8. I tych drugich bylo wiecej.
Serio ktoś korzystał z twoich poleceń? HahaA jak się dogadywali kto teraz wjeżdża, skoro stali z dwóch stron?
Żeby nie było że pytam złośliwie: drążę bo trasy oganiałem do tej pory ICE, Teslą jeżdżę na własnym prądzie, ale mam teraz sporo kasy z poleceń do wydania oraz skończyła się gwarancja więc zamierzam docisnąć auto i trochę więcej nim latać - tym bardziej że Tesle są niesprzedawalne w rozsądnych pieniądzach więc musi teraz odpracować stratę
Więc pewnie wcześniej czy później trafię na kolejkę i muszę wiedzieć jak się zachować.
A ja mam po drodze z jednego domu do drugiego więc chyba zacznę częściej tam się ładować.Ostatnie parę razy było duże obłożenie ale nie na tyle żeby stać w kolejce. Bardziej widziałem że zasilanie nie wyrabia, bo wydajność pomimo przygotowania baterii była daleko od możliwości auta - i może w tym jest problem że robią się kolejki, wszystko trwa dużo dłużej niż powinno.Na szczęście będąc w trasie jeszcze nie stałem w Ząbkach 😅
U mnie jest OK, ostatnio był tylko problem na pierwszej ładowarce - 35kW i nichuchu więcej. Po zmianie na inną poszło bez problemu.A ja mam po drodze z jednego domu do drugiego więc chyba zacznę częściej tam się ładować.Ostatnie parę razy było duże obłożenie ale nie na tyle żeby stać w kolejce. Bardziej widziałem że zasilanie nie wyrabia, bo wydajność pomimo przygotowania baterii była daleko od możliwości auta - i może w tym jest problem że robią się kolejki, wszystko trwa dużo dłużej niż powinno.
No cóż, jak będę stał to podpatrzę jak to się robi.