Witam,
zauważyłem, że nie mogę usuwać ani edytować dodanych kluczyków. Dodawanie kolejnych kluczyków działa bez problemów. Dodatkowo "dostęp przez telefon" jest aktywowany, ale nie mam możliwości zmiany ustawienia. Zrobiłem restart komputera oraz zresetowałem kluczyk w telefonie, ale nić to nie pomogło. Nie zmieniałem telefonu od czasu zakupu Tesli.
Ostatnim czasem aktywowałem API dla flot i uruchomiłem MyTeslamate. Wyłączenie dostępu MyTeslamate też nie pomaga.
Co mam zrobić, żeby było możliwe usuwanie kluczyków?
zauważyłem, że nie mogę usuwać ani edytować dodanych kluczyków. Dodawanie kolejnych kluczyków działa bez problemów. Dodatkowo "dostęp przez telefon" jest aktywowany, ale nie mam możliwości zmiany ustawienia. Zrobiłem restart komputera oraz zresetowałem kluczyk w telefonie, ale nić to nie pomogło. Nie zmieniałem telefonu od czasu zakupu Tesli.
Ostatnim czasem aktywowałem API dla flot i uruchomiłem MyTeslamate. Wyłączenie dostępu MyTeslamate też nie pomaga.
Co mam zrobić, żeby było możliwe usuwanie kluczyków?