A każdy ma już ten soft, albo może mieć po aktualizacji?Odpowiedź jest jasna i wyczerpująca, ale Ty masz na mnie 'uczulenie' więc się czepiasz.
Więc specjalnie dla 'czepialskich': ID.3 'wypuszczono' w 2020 więc każdy ID.3 od początku produkcji z softem 3.2 będzie (według mnie) OK.
Tak, teraz jasne.Czy już napisałem wyczerpująco?
A każdy ma już ten soft, albo może mieć po aktualizacji?
ID.3 cars ordered from May 2024 will be delivered with hard/software 5.x.
I have some of the facts:
- New intuitive infotainment system with 12.9" touch screen
- DC charging on the ID.3 Style is raised from 120 to 165 kW and shortens the charging time from 35 to 24 minutes
- Option to upgrade engine power to 231 hp on ID.3 Style and ID.3 Max
- New software introduces battery preheating, improved Travel Assist and head-up display and integration of ChatGPT
- ID.3 with 77 kWh battery and up to 555 km range.
- In August, the sporty GTX version with up to 326 hp will be introduced.
A ja tylko spytam, kazdy id3 moze miec soft 3,2 ? Nawet taki z pierwszego roku produkcji ? Bo jesli tak… to nadaje sie kazdy o ile podbiesiono mu soft do 3,2… a jesli nie podniesiono to mam pytanie czemu ? VW nie dawal tego w gratisie ?
Dealer zrobi to za friko, czy skasuje delikwenta i auto trzeba będzie zostawić na pół dnia minimum?Każdy ID.3 z produkcji przed majem 2024 (czyli z mniejszym 10" ekranem infotainment jakie wypuszczano od 2020) jest zdolny do upgrade do wersji 3.7 (czy to przez OTA czy przed dealera).
No dobra, czyli ta opcja odpada, na wszelki wypadek warto skreślić takie egzemplarze.3.7 chyba był / jest osiągalny OTA, ale dealer powinien zrobić to za friko, niestety auto zostaje na 1 do 2 dni u dealera. i jak w wypadku każdej aktualizacji w samochodach rodziny ID może się skończyć 'uwaleniem' czegoś podczas aktualizacji.