Jak sprzedać używanego elektryka?

nabrU

Moderator
Odpowiedź jest jasna i wyczerpująca, ale Ty masz na mnie 'uczulenie' więc się czepiasz.

Więc specjalnie dla 'czepialskich': ID.3 'wypuszczono' w 2020 więc każdy ID.3 od początku produkcji z softem 3.2 będzie (według mnie) OK.

Czy już napisałem wyczerpująco?
 

nabrU

Moderator
Oczywiście że się aktualizuje (choć to dość problematyczne w VW). Rocznik ma znaczenie o tyle, że chyba od roku 2024 mają soft chyba 5.0 (koledzy od VW mnie poprawią jeśli się mylę), którego nie da się wgrać do starszych (starsze mają maks 3.7). Więc jak używany będzie miał 3.7 to będzie to najnowszy soft na dzisiaj.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Odpowiedź jest jasna i wyczerpująca, ale Ty masz na mnie 'uczulenie' więc się czepiasz.

Więc specjalnie dla 'czepialskich': ID.3 'wypuszczono' w 2020 więc każdy ID.3 od początku produkcji z softem 3.2 będzie (według mnie) OK.
A każdy ma już ten soft, albo może mieć po aktualizacji?
Czy już napisałem wyczerpująco?
Tak, teraz jasne.
Nie należy zakładać, że skoro Ty coś wiesz, to każdy inny również.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A ja tylko spytam, kazdy id3 moze miec soft 3,2 ? Nawet taki z pierwszego roku produkcji ? Bo jesli tak… to nadaje sie kazdy o ile podbiesiono mu soft do 3,2… a jesli nie podniesiono to mam pytanie czemu ? VW nie dawal tego w gratisie ?
 

nabrU

Moderator
A każdy ma już ten soft, albo może mieć po aktualizacji?

Każdy ID.3 z produkcji przed majem 2024 (czyli z mniejszym 10" ekranem infotainment jakie wypuszczano od 2020) jest zdolny do upgrade do wersji 3.7 (czy to przez OTA czy przed dealera). Czy będą jakieś wersje typu 3.8 czy 3.9 do starszych ID to nie wiem. Bo nowe ID.3 (patrz poniżej) wychodzą z nowszym softem 5.0 i innym hardware:

ID.3 cars ordered from May 2024 will be delivered with hard/software 5.x.
I have some of the facts:
  • New intuitive infotainment system with 12.9" touch screen
  • DC charging on the ID.3 Style is raised from 120 to 165 kW and shortens the charging time from 35 to 24 minutes
  • Option to upgrade engine power to 231 hp on ID.3 Style and ID.3 Max
  • New software introduces battery preheating, improved Travel Assist and head-up display and integration of ChatGPT
  • ID.3 with 77 kWh battery and up to 555 km range.
  • In August, the sporty GTX version with up to 326 hp will be introduced.
 

Esiak

Posiadacz elektryka
A ja tylko spytam, kazdy id3 moze miec soft 3,2 ? Nawet taki z pierwszego roku produkcji ? Bo jesli tak… to nadaje sie kazdy o ile podbiesiono mu soft do 3,2… a jesli nie podniesiono to mam pytanie czemu ? VW nie dawal tego w gratisie ?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Każdy ID.3 z produkcji przed majem 2024 (czyli z mniejszym 10" ekranem infotainment jakie wypuszczano od 2020) jest zdolny do upgrade do wersji 3.7 (czy to przez OTA czy przed dealera).
Dealer zrobi to za friko, czy skasuje delikwenta i auto trzeba będzie zostawić na pół dnia minimum?
 

nabrU

Moderator
3.7 chyba był / jest osiągalny OTA, ale dealer powinien zrobić to za friko, niestety auto zostaje na 1 do 2 dni u dealera. I jak w wypadku każdej aktualizacji w samochodach rodziny ID może się skończyć 'uwaleniem' czegoś podczas aktualizacji. Stąd nie wszyscy użytkownicy są chętni na zawracanie sobie głowy aktualizacjami w VW.


Niestety najważniejsza funkcja czyli podgrzewanie baterii HV na żądanie została zaimplementowana dopiero w nowych ID od softu 5.0
 

Ev3

Pionier e-mobilności
3.7 chyba był / jest osiągalny OTA, ale dealer powinien zrobić to za friko, niestety auto zostaje na 1 do 2 dni u dealera. i jak w wypadku każdej aktualizacji w samochodach rodziny ID może się skończyć 'uwaleniem' czegoś podczas aktualizacji.
No dobra, czyli ta opcja odpada, na wszelki wypadek warto skreślić takie egzemplarze.

Pozostaje więc właściwe pytanie - od jakiego momentu/rocznika, ID3 FABRYCZNIE miały ten lub nowszy soft i nie mogą mieć innego, starszego?
 
Top