lvlthn

Pionier e-mobilności
Za wcześnie żeby rokować(czy wszyscy dostali aktualizację?), ale GW często się pocił na 150kW. Praktycznie nigdy nie można było osiągnąć 150kW, max. 130-135kW na bardzo ciepłej baterii. Może ma bardzo duże straty, nie wiem.
Jeśli stanął obok jakikolwiek BEV do tej samej ładowarki GW to dodatkowo moc dzielił na 2.

Ionity praktycznie tak jak SC, ładowarki innych firm bardzo podobnie.
 

.Kropek.

Zadomawiam się
To prawda że przy jakieś restauracji GW 150kW, a na plugshare wszyscy piszą o 90kW gdzie też tyle miałem.
W mojej sesji byłem sam i moc ładowania sie zwiększała powoli od 110kW do 145kW - pomijam 1 minutę gdzie zawsze ładowarki się rozpędzają.
 

inter

Pionier e-mobilności
Od tej wersji, mozna wpisać dowolną ładowarkę i Tesla zacznie grzanie baterii.
 

MarcinEV

Posiadacz elektryka
Mam ten soft. Jeszcze nie testowałem. Nie mam androida, bagażnika nie potwierdzę.
 

inter

Pionier e-mobilności

inter

Pionier e-mobilności
Mam ten soft. Jeszcze nie testowałem. Nie mam androida, bagażnika nie potwierdzę.
Ale masz starego Y. A na appla jest od roku. ;)
 

zlp

Pionier e-mobilności
Samemu można podać lokalizację (jako punkt posredni)
Dla mnie punkt pośredni to niekoniecznie ładowarka. Zaznacza się jakoś, że ten punkt pośredni to jest ładowarka?
 

inter

Pionier e-mobilności
Dla mnie punkt pośredni to niekoniecznie ładowarka. Zaznacza się jakoś, że ten punkt pośredni to jest ładowarka?
Ja nie próbowałem.
Twój pojazd obsługuje teraz przygotowanie do pracy z dodatkowymi szybkimi ładowarkami innych firm, nawet jeśli nie ma ich na liście ładowarek. Wystarczy ustawić szybką ładowarkę jako miejsce docelowe, a wstępne przygotowanie akumulatora rozpocznie się automatycznie, gdy będzie to potrzebne, aby zoptymalizować wydajność ładowania.
 

Najnowsze dyskusje

Top