Jak sprzedać używanego elektryka?

nabrU

Moderator
No dobra, czyli ta opcja odpada, na wszelki wypadek warto skreślić takie egzemplarze.

Nie rozumiem dlaczego chcesz skreślać te egzemplarze?

Pozostaje więc właściwe pytanie - od jakiego momentu/rocznika, ID3 FABRYCZNIE miały ten lub nowszy soft i nie mogą mieć innego, starszego?

Tego nie wiem. Ale to nie ma znaczenia.
 

Michal

Moderator
Nie rozumiem dlaczego chcesz skreślać te egzemplarze?
1739442021372.png
 

nabrU

Moderator
Rozumiem że taki był cel pytającego, żeby nie ryzykować ewentualnych problemów

Problemem jest (potencjalnie - patrz niżej) tylko sam proces update, więc jak samochód ma już 3.2 (i wyżej) czy to przez OTA, czy przez dealera czy oryginalnie z fabryki to już jest OK i z tego tytułu jest zero problemów.

Ja oddałem swojego w sierpniu 2023 z wersją 3.2. Problemów z update (a oryginalnie miałem chyba wersję 2.1 czy 2.0) nigdy nie miałem, a miałem robione przez zarówno dealera jak i OTA.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Problemem jest (potencjalnie - patrz niżej) tylko sam proces update, więc jak samochód ma już 3.2 (i wyżej) czy to przez OTA, czy przez dealera czy oryginalnie z fabryki to już jest OK i z tego tytułu jest zero problemów.
No tak, tak to napisałem, a przynajmniej taki był cel.
Chodziło o skreślenie tych, które jeszcze tego nie mają.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
potwierdzam, że soft może nie najszybszy, ma opóźnienia. Ale po 2tyś km póki co. Nic a nić nie nawaliło. Jak kliknąłem to się włączyło. Nie zawsze szybko i sprawnie, ale często w satysfakcjonującym czasie.
W tych autach ten soft ma formę użyteczną, jest co zmieniać i ustawiać. W porównaniu do e208 to epoka (e208 - zabawka, cupra/id to samochody).

Jak sprzedać używanego elektryka? Cierpliwie.
A jeśli brak Ci cierpliwości? To musisz go sprzedać taniej niż najgorsze rozbitki na ogłoszeniach.

Chętni są. Niestety większość to laicy, boją się wszystkiego. Odbijają się od dobrych aut. A kupują graty od osób które potrafią swoje auto "sprzedać" :).
 

Empty

Fachowiec
Generalnie jesli nie chcesz mieć żadnych problemów z softem, to kup ID3 po lifcie (najłatwiej poznać po braku czarnego plastiku/garba na masce pod szybą czołową.)
Do tego dochodzi lepsze wykonanie wnętrza (materiały etc)
 

nabrU

Moderator
Polift jest od marca 2023:


Choć nie zgodzę się, że przedlift to problemy z softem o ile się trzymamy softu min. 3.2
 

ev666

Zadomawiam się
Przygladam sie samochodom z moich filtrow na otomoto: cena do 85tys, wylacznie warianty z wieksza bateria, rok produkcji 2020+, 100 tys przebiegu max.

Co na ten moment mozna kupic:
* VW id.3 58kwh za okolo 72tys
* Kilka hyundai kona wystwione od 80 do 85tys, jedno e-niro z 2021 za 85tys
* KIlka kia souli wycenionych na 80tys+
Lacznie ~10 samochodow spelniajacych na cala Polske
Niestety wiekszosc egzemplarzy z otomoto zostalo sprowadzonych.

Co ciekawe nie ma na otomoto juz zielonego soula jednego z uzytkownikow forum (ciekawe za ile poszedl).

Tak wiec, jesli sie zdecyduje na zakup EV to w moich kryteriach pozostaje polowac na krajowy egzemplarz jednego z powyzszych produentow (VW ID3, hyundai kona, kia e-niro i soul).

Poza tym natrafilem na ciekawy watek sprzedazy uzywanych Tesli w https://nltimes.nl/2025/02/22/tesla-floods-dutch-used-car-market-amid-declining-new-sales
Wniiosek - sprzedaz tych po-leasingowych 5 letnich tesli M3 na dojrzalym rynku EV ma sie dobrze.
 
Top