Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

KrzysztofFly

Moderator
a w ogóle to będzie Y z Niemiec czy Chin?
Y na rynek europejski, jest aktualnie produkowany w Giga Berlin.
jeszcze jedno pytanie
za fakturę płaci się kartą czy można normalnym przelewem?
Kartą można wpłacić zaliczkę przy zamawianiu, resztę płacisz przelewem na konto.

CODI

Zadomawiam się
A kto mówi o 15 wersjach?
EVdlaCiebie.pl, Polismate Dominik Kasztelaniec, Daniel Grzyb ingreen360.pl. Ta trójka wystarczy, żeby zorientować się w ofercie rynkowej. Uderzanie bezpośrednio jest średnio dobrym pomysłem. Ale jasne, można. A jak już dostaniesz oferty, to wracasz do tych co dali gorsze oferty i pytasz, czy są skłonni coś jeszcze ugrać. A potem wybierasz najlepszą ofertę.
A dlaczego przez pośredników ? Nie mam doświadczenia w leasingach ale wiem ze z pośrednikami rzadko robisz dobre deale. Oni po prostu znają lepiej rynek. Myślę ze tutaj na forum mamy sumarycznie wieksza wiedzę niz kotokolwiek na rynku leasingu :)
Przez lata wspolpracowałem z pośrednikami w hypo. Te super dobre deale teraz są w sądach :)

Last edited:

nabrU

Moderator
Założyć konto na firmę JDG (inny adres i mail) czy prywatnie?

Logiczne (przynajmniej dla mnie), że jak kupujesz na JDG to zamawiasz i płacisz jako JDG.

Nie zapomnij o czyimś linku polecającym w trakcie zamawiania.

nabrU

Moderator
Niestety na Nowego Y nie ma referrali

Faktycznie, ale pewnie po pierwszych zamówieniach będą polecenia na nową Y. Nigdy nie zaszkodzi kliknąć na czyjś link polecający i to sprawdzić. Parę tysięcy piechotą nie chodzi...

umcus

Pionier e-mobilności
A dlaczego przez pośredników ? Nie mam doświadczenia w leasingach ale wiem ze z pośrednikami rzadko robisz dobre deale. Oni po prostu znają lepiej rynek. Myślę ze tutaj na forum mamy sumarycznie wieksza wiedzę niz kotokolwiek na rynku leasingu :)