e-C3 trafia do salonów

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Nie wiem jak działają tablice dealerskie ale któryś z handlowców opowiadał że tego nie robią bo to się nie opłaca (?)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Po obdzwonieniu okolicznych salonów dowiedziałem się od kumatego handlowca, że nie będzie w nabliższej dającej się przewidzieć przyszłości elektrycznej demówki c3, bo salony jeśli taką demówkę zarejestrują to są na tym aucie 30k w plecy na dzień dobry, bo oni doracji nie wezmą, bo są firmą inna niż jdg, a klient też nie będzie mógł wziąć dotacji, bo auto zarejestrowane....
To im powiedz że zamiast rejestrować mogą użyć tablic dealerskich.
Pierdzielenie takie....
 

vwir

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak działają tablice dealerskie ale któryś z handlowców opowiadał że tego nie robią bo to się nie opłaca (?)
Aż z ciekawości sprawdziłem:

Opłaty i dokumenty:
  • Opłata za decyzję o rejestracji zawodowej: 100 PLN.
  • Opłata za blankiet dowodu rejestracyjnego: 10 PLN.
  • Opłata za komplet tablic rejestracyjnych: 80 PLN.
  • Opłata za znak legalizacyjny na tablice profesjonalne: 12,50 PLN.

Masz generalnie dwa obowiązki/upierdliwości z nimi związane:
- prowadzić dokumentację który samochód w danym czasie używał danych tablic
- podczas jazdy testowej w samochodzie musi znajdować się pracownik salonu. To akurat słabe, ale sporo salonów i tak nie pozwalało na samodzielne testowanie samochodów. Miałem tak na przykład gdy testowałem ID.4

Tyle. Serio czy to aż taki problem? Tym bardziej, że koszty są akurat NIŻSZE niż w przypadku gdy rejestrujesz każdy samochód z osobna. Po prostu im się nie chce, bo trzeba zrobić coś nowego, coś innego, a przecież tak jak jest to jest dobrze i po co coś zmieniać... No i do tego właściciel/pracownicy salonu używają samochodów demo jako swoje własne na dojazdy do pracy, a tak to by im się urwała taka możliwość.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Aż z ciekawości sprawdziłem:

Opłaty i dokumenty:
  • Opłata za decyzję o rejestracji zawodowej: 100 PLN.
  • Opłata za blankiet dowodu rejestracyjnego: 10 PLN.
  • Opłata za komplet tablic rejestracyjnych: 80 PLN.
  • Opłata za znak legalizacyjny na tablice profesjonalne: 12,50 PLN.
Może ubezpieczenie jest jakieś kosmicznie drogie?
 

abes99

Posiadacz elektryka
Masz generalnie dwa obowiązki/upierdliwości z nimi związane:
- prowadzić dokumentację który samochód w danym czasie używał danych tablic
- podczas jazdy testowej w samochodzie musi znajdować się pracownik salonu.
Prawie 3 lata temu miałem na weekend wypożyczone eC4 na tablicach dealerskich salonu, bez pracownika na niedzielnym obiedzie :oops::rolleyes:;)
 

Citroen eC3

Zadomawiam się
Jak wygląda kwestia przyspieszenia do 100 w eC3 ? Na stronie nie mogę tego znaleźć.
Oglądaliśmy w salonie i żonie się podobał. Plan jest taki, żeby dojeżdzała nim do pracy 15km w jedną stronę.
Tylko że z tych 15 km, 13km to jazda S'ką, do tego mocno pod górkę i czasem sporo tirów. Mam wątpliwości czy te auto się do tego nadaje. W salonie nie mieli auta do jazdy próbnej, więc nie mam jak tego zweryfikować.
Żona również korzysta z "S-ek". Spokojnie daje radę. Przyspieszenie jest, jak to w EV, liniowe. Tak więc sprawnie i przyjemnie. 135 km/h generalnie w gęstym ruchu aglomeracyjnym wystarcza. Uwaga tylko na zasięg. Przy 50/50, miasto/szybkiego ruchu przy 80% baterii szacowałbym na 120-150km, maksymalnie. Przecież to z definicji nie jest autko rodzinne, wypadowe na weekend. Do miasta i okolic jest idealo.
 
Top