infrastruktura w PL

Nestor

Fachowiec
A to jest plan na kiedy?
Jest napisane "stan na dzien..".

Jak widac, z wrocka do zielonej gory praktycznie nie ma nic po drodze. Z kolobrzegu do gdanska nie ma nic.
Kołobrzeg jako kurort, w ogole nie ma infrastruktury.

Fajnie ze jest mapka i ze ktos o tym mysli przyszlosciowo.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
te żółte są w realizacji i mają być do końca 2025, zielone w trakcie przetargu, wg wytycznych TENT do końca 2026 musza być ukończone. Żona jeździ na Warszawę i z pewnych stacji jest Greenway i trzeba zjeżdzać lekko z trasy (dobra miejscówka to dwie stacje w Rykach)
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Mój komentarz do odcinka S8 Białystok - Warszawa:
- Szumowo - Orlen 50 kW,
- Kołaki - BP z cenami od czapy i ciągle chyba mocą 30 kW i 50 kW,
- Budykierz i Przyjmy - na stacjach MOL, Budykierz rzadko kiedy działa, moc maksymalna 80 kW, ryczałt za ładowanie.
Szału nie ma.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jest napisane "stan na dzien..".

Jak widac, z wrocka do zielonej gory praktycznie nie ma nic po drodze. Z kolobrzegu do gdanska nie ma nic.
Kołobrzeg jako kurort, w ogole nie ma infrastruktury.

Fajnie ze jest mapka i ze ktos o tym mysli przyszlosciowo.
Jest też napisane: "ogłoszony przetarg". Mnie interesuje bardziej na kiedy ma być oddane to co jest na mapce, a nie kiedy ma być na to ogłoszony przetarg.

te żółte są w realizacji i mają być do końca 2025, zielone w trakcie przetargu, wg wytycznych TENT do końca 2026 musza być ukończone
Czyli istnieje szansa, że do końca 2026 już będzie sensowne obłożenie ładowarkami pomiędzy Rzeszowem a Lublinem.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Może być drogo tylko więcej lokalizacji i moce min 100kW najchętniej niedzielone ;)
 

vwir

Pionier e-mobilności
Może być drogo tylko więcej lokalizacji i moce min 100kW najchętniej niedzielone ;)
Jeśli ktoś chce tanio to zawsze może zjechać Kraśnika czy Niska i nadrobić te 3-4km. Dramatu nie ma. Na MOPach to spodziewam się, że tanio nie będzie - taki urok MOPów (czy to paliwo czy prąd).
 
Top