Regulacja ustawienia kierownicy w trybie serwisowy.

inter

Pionier e-mobilności
Tak się składa, że w mojej 3HL samochód jeżdził prosto, ale kierownica była lekko w prawo 0,4 st. Więc postanowiłem sprawdzić czy da się to zmienić w trybie serwisowym. Znalazłem filmik na YT i zresetowałem ustawienia. Teraz tylko trzeba było przejechać kilkaset metrów, aby system wyzerował ustawienia i pomogło. Kierownica jest teraz w idealnym położeniu :)
 

inter

Pionier e-mobilności
Jak w tym samochodzie działa układ kierowniczy? Wydawało mi się, że jest tam standardowa maglownica.
Na schemacie widać dwa silniki, jeden przy sterowaniu drugi przy maglownicy.
 

Olandia

Nowy na Forum
Tak się składa, że w mojej 3HL samochód jeżdził prosto, ale kierownica była lekko w prawo 0,4 st. Więc postanowiłem sprawdzić czy da się to zmienić w trybie serwisowym. Znalazłem filmik na YT i zresetowałem ustawienia. Teraz tylko trzeba było przejechać kilkaset metrów, aby system wyzerował ustawienia i pomogło. Kierownica jest teraz w idealnym położeniu :)


Cześć, podeślij proszę link do tego filmu
 

inter

Pionier e-mobilności
Cześć, podeślij proszę link do tego filmu
Jest tego pełno, ale ta kalibracja pomogła na jeden dzień. Może coś źle robiłem.
Filmiki są stare, a w nowym sofcie jest to zmienione.
wpisz na YT calibration wheel tesla 3
 
Last edited:

North

Zadomawiam się
Jest tego pełno, ale ta kalibracja pomogła na jeden dzień. Może coś źle robiłem.
Filmiki są stare, a w nowym sofcie jest to zmienione.
wpisz na YT calibration wheel tesla 3
I jak w końcu wycentrowałeś kierownice? Też mam wrażenie, że schodzi mi od jakiegoś czasu nieco na prawo.
 

inter

Pionier e-mobilności
I jak w końcu wycentrowałeś kierownice? Też mam wrażenie, że schodzi mi od jakiegoś czasu nieco na prawo.
U mnie samochód jechał prosto, tylko kierwnica była o 1 st. w prawo.
 
Top