Cześć 
Mam "stary" model Y AWD LR i chciałbym ładować go prądem trójfazowym w garażu mocą 22kW. Instalacja w domu tyle wyda. Ładowarka, którą kupiłem (o taka: https://www.kaufland.pl/product/499135465/?id_unit=387339081531) też powinna dać radę. Problem w tym, że po podłączeniu jej do samochodu nie mogę ustawić prądu większego niż 10A. Wydaje mi się, że przeleciałem już wszystkie możliwe ustawienia w aplikacji w telefonie i na wyświetlaczu w samochodzie. Serwis tesli wydaje się być obojętny na moje zgłoszenie.
Ktoś podpowie, jak wykorzystać pełną możliwość mojego gniazdka w garażu?
Wallboxa od Tesli nie chciałem kupować, bo samochód ładuję w kilku miejscach, które mają dostęp do prądu trójfazowego i dlatego potrzebuję mobilnej ładowarki o mocy 11-22kW. Wydawało mi się, że ładowarka z powyższego linka rozwiąże problem, bo jest dość poręczna, wygląda solidnie i mocy ma w sam raz...niestety samochód nie chce od niej więcej prądu
Mam "stary" model Y AWD LR i chciałbym ładować go prądem trójfazowym w garażu mocą 22kW. Instalacja w domu tyle wyda. Ładowarka, którą kupiłem (o taka: https://www.kaufland.pl/product/499135465/?id_unit=387339081531) też powinna dać radę. Problem w tym, że po podłączeniu jej do samochodu nie mogę ustawić prądu większego niż 10A. Wydaje mi się, że przeleciałem już wszystkie możliwe ustawienia w aplikacji w telefonie i na wyświetlaczu w samochodzie. Serwis tesli wydaje się być obojętny na moje zgłoszenie.
Ktoś podpowie, jak wykorzystać pełną możliwość mojego gniazdka w garażu?
Wallboxa od Tesli nie chciałem kupować, bo samochód ładuję w kilku miejscach, które mają dostęp do prądu trójfazowego i dlatego potrzebuję mobilnej ładowarki o mocy 11-22kW. Wydawało mi się, że ładowarka z powyższego linka rozwiąże problem, bo jest dość poręczna, wygląda solidnie i mocy ma w sam raz...niestety samochód nie chce od niej więcej prądu