MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

nabrU

Moderator
nadajesz z samochodowego raju :)
Niekoniecznie, to ceny używanych samochodów (nie tylko EV) w PL są z doopy. Wiele razy o tym tutaj pisałem.
 

Michal

Moderator
Wiedziałem, że taka będzie odpowiedź :p Niestety wszystko zależy od punktu widzenia. Anglicy też twierdzą, że mają kierownicę z prawidłowej strony... ;)
Już Co się mylą słowa, mają kierownicę z prawej strony, a nie prawidłowej :)
Right side is the wrong side, lest side is the right side ;)
 

nabrU

Moderator
Right side is the wrong side, lest side is the right side ;)

Jak to zastosujemy do strony drogi po której się jeździ, to co :ROFLMAO:

P.S. Lekko off-topic (bo to nie MG4 ale ID.3), ale było o cenach:

 
Last edited:

ANETA

Nowy na Forum
Witam
pomocy....nie mam dużego pojęcia w temacie mg4
mam okazję nim jeżdzić i mam problem
nie potrafię włączyć ogrzewania....jaka może być usterka,że dmuchawa się nie włącza.... bezpieczniki są dobre
 

Swq_sc

Zadomawiam się
Witam
pomocy....nie mam dużego pojęcia w temacie mg4
mam okazję nim jeżdzić i mam problem
nie potrafię włączyć ogrzewania....jaka może być usterka,że dmuchawa się nie włącza.... bezpieczniki są dobre
Nie włącza się dmuchawa pomimo wybrania max obrotów czy może brak ciepłego nawiewu pomimo wybrania wysokiej temperatury?? Jeśli to drugie to włącz AC - odpowiada za włączenie pompy ciepła o ile masz wersje Luxury.
 

ANETA

Nowy na Forum
Nie włącza się dmuchawa pomimo wybrania max obrotów czy może brak ciepłego nawiewu pomimo wybrania wysokiej temperatury?? Jeśli to drugie to włącz AC - odpowiada za włączenie pompy ciepła o ile masz wersje Luxury.
dmuchawa wogóle się nie włącza....
jak zmieniam ustawienia nawiewu np.na pasażera ,słychać że się przestawia...nadmuch nie działa ...ac włączone...
Tak się zastanawiam...w aplikacji nie pokazuje żadnego błędu,ale tam są chyba błędy auta związane z bezpieczeństwem
 

Kriso

Posiadacz elektryka
Cześć,

wracam z garścią news'ów.
Jestem po drugim serwisie gwarancyjnym - 48 tys km.
Koszt serwisu 300 EUR, w tym:
- przegląd obowiązkowych punktów
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana filtra kabinowego
- kalibracja softu i czujników


Krótko na temat zużycia elementów:
- karoseria - zero odprysków, przetarć czy śladów zużycia
- plastikowe elementy - mam zabezpieczone, więc jak nówki ;)
- podwozie - zero śladów korozji, czy choćby nalotu, ale... szef salonu zalecił konserwację (tak samo miejsc narażonych na utrzymywanie się wilgoci) przed upływem 3-4 lat, bazując na doświadczeniach wcześniejszych użytkowników MG, bo blacha potrafi mieć nalot rdzawy już po 5 latach.
- zawieszenie - na razie zero luzów, co mnie lekko zdziwiło, bo kto widział na początku wątku moją drogę dojazdową, ten wie :D
- hamulce - w EV, wiadomo, śladowe zużycie tylko
- opony - jak na 48tys całkiem nieźle, spokojnie jeszcze z 20-30k przejadą
- wnętrze - o dziwo miejsca w stylu piano black nadal ładne i dobrze się czyszczą, plastiki nadal nie trzeszczą
- tapicerka - niewielkie ślady zużycia, widoczne głównie na bokach foteli przednich (lekko pomarszczone od wsiadania)
- dywaniki - oryginalne, nadal ładnie się prezentują
- soft - działa jak działał - niestety brak aktualizacji, więc to, co denerwowało, nadal denerwuje :D, a co śmigało, działa dobrze

Pierwsza usterka:
- Reflektor lewy - tuż przed serwisem przestały świecić diody świateł długich, analiza wykluczyła przepalenie diod, okablowanie w porządku, wygląda na defekt modułu sterującego całą listwą. Serwis będzie reklamował gwarancyjnie u MG - dam znać, jak sytuacja się rozwinie.
 
Last edited:
Top