Dostawy Y Juniper - 2025

eimi

Pionier e-mobilności
Ale Ty masz o tyle dobrze że pomimo pikania sam się zreaktywuje dzięki S3xy. W juniperze to nie działa i nie wiadomo czy będzie działać. Właściwie wszystko mi w Tesli leży poza właśnie lipnym tempomatem/utrzymywaniem pasa i dużym promieniem skrętu (ale tu kompromis bo jest za to bardzo duży frunk dzięki temu). Tych minusów nie ma I5 ale z kolei ma lipne inne rzeczy (software, design wnętrza, duzo mniejsza przestrzeń bagażowa)....kurde no weź tu bądź mądry. Jakby tylko Enchance dał newsa że dadzą radę to obejść albo tesla dałaby info że wraca doubleclick to (jedno i drugie jednoznaczne) to sprawa prosta się robi dla mnie. Jestem w stanie się przyzwyczaić do wielu niedogodności ale jakoś reaktywować co chwilę autopilota sobie nie wyobrażam tym bardziej w PL warunkach gdzie nigdy nie umiem sobie znaleść miejsca - na lewym zapie#### po 200km/h a na prawym jadą zawalidrogi 90 i trzeba skakać z pasa na pas.

Kiedyś wszyscy się zachwycali tym autopilotem tesli. Teraz działa dużo gorzej, jest bardziej upierdliwy, a konkurencja jest z przodu. Nie mówię już o BMW, ale Renault, serio? Nawet u nich to działa 100x lepiej.

Z drugiej strony ja lubię prowadzić. Włączam zwykłe TACC, który często poganiam pedałem przyspieszenia i mnie za to nie banuje. Jak jesteś zmęczony można włączyć aktywne zapobieganie opuszczania pasa ruchu i jak się zbliżysz do krawędzi jezdni to Ci sam delikatnie odbije. Działa tylko powyżej ok. 70kmh.

Jeżeli to jest dla Ciebie game changer to możesz rozważyć drugi poziom autopilota za 20k. Nie wiem jak to działa obecnie, ale podobno wolno zmienia te pasy i potrzebuje dużo miejsca.

Albo poczekać na FSD w Europie, wtedy jest szansa że i zwykły autopilot zacznie normalnie działać.
 

solik

Pionier e-mobilności
Kiedyś wszyscy się zachwycali tym autopilotem tesli. Teraz działa dużo gorzej, jest bardziej upierdliwy, a konkurencja jest z przodu. Nie mówię już o BMW, ale Renault, serio? Nawet u nich to działa 100x lepiej.

w glupim, bazowym EV3 jazda po miescie na tym utrzymaniu na srodku pasa ruchu (bo mozna wlaczyc asystenta pasa ruchu, asystenta utrzymania na srodku pasa albo oba jednoczesnie) + aktywny tempomat dzialajacy od 0 km/h to przyjemnosc.. w Tesli tylko na poczatku uzywalem autopilota, z czasem przy ruszaniu zaczal zbyt gwaltownie ruszac, na autostradzie sie czesto boi czegos czego nie ma wiec przestalem tego uzywac.. raz przy jakiejs drodze przez las fantomowo zahamowal przy policjancie z radarem, tego wstydu nigdy nie zapomne
 

Krk

Posiadacz elektryka
Na autopilocie nie jeżdżę, nie da się. Tylko tempomat aktywny.
Z tym, że ten tempomat Tesli to krok wstecz w stosunku do Superba 3, z którego się przesiadłem. Nie ma line assist, i hamuje fantomowo na zakrętach.

Poza tym upierdliwe ustawianie tym pokrętełkiem. Jak chcę zmienić odległość to się przez przypadek wyłącza dość często. W superbie miałem ustawione np. 70 km/h i po przyhamowaniu wyłączał się a potem wystarczyło pociągnąć dzwigienkę i sam przyśpieszał do ustawionych 70. A tesla kasuje ustawiony tempomat i trzeba samemu przyśpieszyć lub kręcić gałką aż kciuk boli.
 

inter

Pionier e-mobilności
Na autopilocie nie jeżdżę, nie da się. Tylko tempomat aktywny.
Z tym, że ten tempomat Tesli to krok wstecz w stosunku do Superba 3, z którego się przesiadłem. Nie ma line assist, i hamuje fantomowo na zakrętach.

Poza tym upierdliwe ustawianie tym pokrętełkiem. Jak chcę zmienić odległość to się przez przypadek wyłącza dość często. W superbie miałem ustawione np. 70 km/h i po przyhamowaniu wyłączał się a potem wystarczyło pociągnąć dzwigienkę i sam przyśpieszał do ustawionych 70. A tesla kasuje ustawiony tempomat i trzeba samemu przyśpieszyć lub kręcić gałką aż kciuk boli.
Sprawdz czy masz ustawiony na aktywny LA. Przy prędkości 64 km/h koryguje tor przy najeździe na linię.
 

Krk

Posiadacz elektryka
mam ustawiony i koryguje ale jak się już najedzie na linię a nie utrzymuje na pasie,

na razie jaram się przyspieszeniem i w ogóle jazdą,

te wszystkie pomocniki będę jeszcze testował, może to kwestia przyzwyczajenia i nabrania wprawy.
 

inter

Pionier e-mobilności
mam ustawiony i koryguje ale jak się już najedzie na linię a nie utrzymuje na pasie,

na razie jaram się przyspieszeniem i w ogóle jazdą,

te wszystkie pomocniki będę jeszcze testował, może to kwestia przyzwyczajenia i nabrania wprawy.
Utrzymanie to tylko przy AP.
 

TomekK

Zadomawiam się
Last edited:
Top