autorus

Fachowiec
Na tej stronie link: „https://gwd.nfosigw.gov.pl/” przy wypełnianiu wniosku w zakładce „informacje o przedsięwzięciu” pkt. 16 „Ubiegam się o premię za zezłomowanie samochodu spalinowego kategorii M1, którego byłem ostatnim właścicielem/współwłaścicielem od co najmniej 3 lat (zezłomowanie od 01.02.2020 r. jednakże przed dniem złożenia wniosku o wsparcie)” trzeba zaznaczyć- wtedy pojawią się dodatkowe punkty 17-21, które trzeba wypełnić. :)
Dodatkowo w zakładce „załączniki” trzeba w podpunkcie „Decyzja o wyrejestrowaniu pojazdu, którego ostatnim właścicielem od co najmniej 3 lat był OOW, ze wskazaniem złomowania jako powodu wyrejestrowania (jeśli dotyczy)” załączyć decyzję o wyrejestrowaniu pojazdu.

W zakładce informacje o przedsięwzięciu nie mam punktu 16stego. Jest 15 potem 15,1 potem 22.
Natomiast po prawej stronie w pomocy jest objaśnienie punktu 16stego.
 

Attachments

  • 20250405_125409.jpg
    20250405_125409.jpg
    1,7 MB · Liczba wyświetleń: 8

autorus

Fachowiec
Ok, już doszedlem. Jeśli we wniosku wpiszesz że forma nabycia jest zakup to jest ok, jeśli leasing/ najem długoterminowy to nie ma punktu 16 tj zlomowania starego samochodu.
 

Esiak

Fachowiec
Ok, już doszedlem. Jeśli we wniosku wpiszesz że forma nabycia jest zakup to jest ok, jeśli leasing/ najem długoterminowy to nie ma punktu 16 tj zlomowania starego samochodu.
zawsze jest punkt 16, jeżeli kwota netto wpłaty przekroczy 30000 netto
 

MarcinIKS

Zadomawiam się
Takie pytanie do osób, które mają najmy z wliczonym ubezpieczeniem w ratę. Co robicie z wymaganiem we wniosku na załączenie polisy ubezpieczeniowej i dowodu opłacenia składki? Ja mam najem w VWFS i nie chcą mi dać takich dokumentów. Natomiast w umowie są zapisy o tym, że samochód jest ubezpieczony i ma ubezpieczenie w racie. Jakieś oświadczenie plus umowa najmu w załączniku czy jakoś inaczej? A może VWFS mnie w bambuko robi nie chcąc dostarczyć takich dokumentów? Mam tylko druczek OC z zaznaczonymi polami, że jest też AC i Assistance
 

boa

Posiadacz elektryka
Takie pytanie do osób, które mają najmy z wliczonym ubezpieczeniem w ratę. Co robicie z wymaganiem we wniosku na załączenie polisy ubezpieczeniowej i dowodu opłacenia składki? Ja mam najem w VWFS i nie chcą mi dać takich dokumentów. Natomiast w umowie są zapisy o tym, że samochód jest ubezpieczony i ma ubezpieczenie w racie. Jakieś oświadczenie plus umowa najmu w załączniku czy jakoś inaczej? A może VWFS mnie w bambuko robi nie chcąc dostarczyć takich dokumentów? Mam tylko druczek OC z zaznaczonymi polami, że jest też AC i Assistance
Ja widzę u siebie na polisie „zapłacono” - czy to nie wystarczy?
 
Top