ix2

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Nie ma żadnych dyskusji o ix2??? No to już jest

Mój brat dostał tak dobrą ofertę na wynajem ix2, że aż go to przekonało do wypróbowania elektryka
Ale trzeba się zdecydować na dwa lata z góry

Czy ten model jest wart uwagi?
Kto jeździł, proszę streszczenie wrażeń, ewentualnie porównanie do innych ekonomicznych opcji wynajmu - niekoniecznie z BMW
Dzięki
 

boa

Pionier e-mobilności
Nie ma żadnych dyskusji o ix2??? No to już jest

Mój brat dostał tak dobrą ofertę na wynajem ix2, że aż go to przekonało do wypróbowania elektryka
Ale trzeba się zdecydować na dwa lata z góry

Czy ten model jest wart uwagi?
Kto jeździł, proszę streszczenie wrażeń, ewentualnie porównanie do innych ekonomicznych opcji wynajmu - niekoniecznie z BMW
Dzięki
Z ciekawości - jakie mniej więcej te warunki? Arval czy BMF FS?
 

boa

Pionier e-mobilności
Nie ma żadnych dyskusji o ix2??? No to już jest

Mój brat dostał tak dobrą ofertę na wynajem ix2, że aż go to przekonało do wypróbowania elektryka
Ale trzeba się zdecydować na dwa lata z góry

Czy ten model jest wart uwagi?
Kto jeździł, proszę streszczenie wrażeń, ewentualnie porównanie do innych ekonomicznych opcji wynajmu - niekoniecznie z BMW
Dzięki
Dla mnie to podstawowa wada: FWD
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Podzielisz się pls jakimiś założeniami tej oferty?
W tej sytuacji danie szansy elektrykowi wynika z jakiejś super oferty grubo poniżej 1000/mies + symboliczna kwota na start. Zdaje się, że to eliminuje większość konkurencji (nie wiem - tylko zgaduję). Są do wyboru inne MBW, ale na mniej atrakcyjnych warunkach (oprócz oczywistej różnicy wynikającej z wartości pojazdu). Można konfigurować do woli

Użytkowanie głównie na co dzień do miasta. Czasem z fotelikiem lub dwoma i wózek lub dwa. Czasem jakieś bliżej nieokreślone wycieczki. Żadnych wyczynów, po prostu wygodny ekonomiczny środek transportu.
- superszybkie ładowanie bez znaczenia
- osiągi bez znaczenia
- uroda bez znaczenia
+ zdalnie musi być dostęp do: grzanie\chłodzenie, ładowanie
+ zasięg 300km@~120kmh mile widziany, ale niekonieczny
+ w miarę bezawaryjny, intuicyjny w obsłudze
+ raczej AWD lub RWD (choć jeśli FWD jeździ ok, to czemu nie)
 
Last edited:

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Fajny środek, ale patrząc z zewnątrz człowiek chce sobie oczy wyłupać. Poza wyglądem jak dla mnie za mała bateria, ale ładuje się chyba całkiem sprawnie.

Ostatnio na otomoto widziałem ofertę na i5, wkład to dopłata z programu (łapał się), więc realnie do zapłacenia kwota VAT, potem 1999 netto miesięcznie na 24 miesiące. Całkiem niezła wersja wyposażenia. Takie coś to nawet bym brał.
 

boa

Pionier e-mobilności
Fajny środek, ale patrząc z zewnątrz człowiek chce sobie oczy wyłupać. Poza wyglądem jak dla mnie za mała bateria, ale ładuje się chyba całkiem sprawnie.

Ostatnio na otomoto widziałem ofertę na i5, wkład to dopłata z programu (łapał się), więc realnie do zapłacenia kwota VAT, potem 1999 netto miesięcznie na 24 miesiące. Całkiem niezła wersja wyposażenia. Takie coś to nawet bym brał

Widziałem na drodze przedwczoraj i potwierdzam. Na zdjęciach dużo ładniej wygląda niż na żywo.
Mnie ix2 osobiście też się nie podoba :) Ale to nasze odczucia tylko. Komuś musi się podobać, skoro nacisnął enter do produkcji ;p

IX1 chyba ładniej nawet się prezentuje. Przestrzeń i parametry to iX3 było dużo fajniejsze, ale już nie ma - oczekiwanie na nową generację. I4 bardzo fajne, i5 mnie stylistycznie nie podchodzi / wewnątrz też. Ale technicznie bardzo fajny samochód. Z bagażami i wózkami to trzeba się przymierzyć do bagażnika, bo czasem nawet box dachowy nie pomoże ;)
 
Top