Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
W środę, 9 kwietnia, testujemy Fiata Grande Panda. Jazdy będą krótkie, ale jeśli macie Państwo pytania, zapraszam do ich zadawania.

Ile kosztuje Fiat Grande Panda.jpg

Więcej o samochodzie na Elektrowozie: Fiat Grande Panda cena itd..
 
Last edited:

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
No i jestem.

Fiat Grande Panda.jpg

Samochody też już są, Pan Filip pojechał, ja czekam na wolne auto, bo na razie pula ograniczona do trzech egzemplarzy :)

 
Last edited:

Froggy

Posiadacz elektryka
Pierwsze pytanie - to jak to się "odpycha"?
Bo moc widzę (z dostępnych danych) wystarczająca, żeby się do maksymalnej rozpędzić, ale momentu obrotowego trochę mało (122Nm z dostępnych danych, a więc mniej niż w Dacii Spring 45), a autko cięższe zdecydowanie, więc pierwsze pytanie o to "czy to jeździ jak elektryk, czy jednak mniej dynamicznie, jak benzyniak?".
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Dla mnie dużo ładniejszy niż citroen c3. Jakie ceny w Europie? Taniej niż w Polsce?

Od 110 000 złotych za wersję Red ze stalowymi felgami, za 125 000 złotych za La Prima - czyli jak w Citroenie. Ja jeżdżę wariantem La Prima.

A właściwie już skończyłem jeździć ;)
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Pierwsze pytanie - to jak to się "odpycha"?
Bo moc widzę (z dostępnych danych) wystarczająca, żeby się do maksymalnej rozpędzić, ale momentu obrotowego trochę mało (122Nm z dostępnych danych, a więc mniej niż w Dacii Spring 45), a autko cięższe zdecydowanie, więc pierwsze pytanie o to "czy to jeździ jak elektryk, czy jednak mniej dynamicznie, jak benzyniak?".

Mam nadzieję, że ta liczba jest poprawna, bo zacytowałem Pana na filmie ;)

Słabo jeździ. Na poziomie słabszej Dacii Spring. W dodatku przy wciśnięciu pedału przyspieszenia do dechy powyżej ok. 50 km/h czuć jakieś wibracje, jakby na półosiach czy silniku. Na poprzecznych garbach stukot z przodu. Przebieg minimalny, 474 kilometry, może czegoś w fabryce nie dokręcili...
 

Froggy

Posiadacz elektryka
Mam nadzieję, że ta liczba jest poprawna, bo zacytowałem Pana na filmie ;)
Ja się posiłkowałem niemiecką Wikipedią, bo nigdzie indziej danych nie było, więc tak średnio wiarygodnym źródłem, ale zawsze lepszym niż nic.
A - tak przy okazji - Kuba jestem, nie lubię "panowania" w Internecie :)
Słabo jeździ. Na poziomie słabszej Dacii Spring. W dodatku przy wciśnięciu pedału przyspieszenia do dechy powyżej ok. 50 km/h czuć jakieś wibracje, jakby na półosiach czy silniku. Na poprzecznych garbach stukot z przodu. Przebieg minimalny, 474 kilometry, może czegoś w fabryce nie dokręcili...
Do przewidzenia przy tym stosunku momentu do masy.
Z drugiej strony to auto wybitnie "do miasta", więc przeciętnemu użytkownikowi nie powinno to bardzo przeszkadzać.
Tylko obawiam się, że słaby silnik + duża masa = duże zużycie energii, bo silnik się bardziej będzie musiał "napracować".
 

Emhyr

Zadomawiam się
Jak w przypadku e-C3 auto, które powinno kosztować 20k EUR (przed dopłatami) wycenili na okolice 120k PLN w Polsce i szukają naiwnych. Sam wygląd to nie wszystko. Renault 5 zjada technicznie te wynalazki stellantisa na indyjskiej platformie na śniadanie.
 

koniak

Nowy na Forum
Od 110 000 złotych za wersję Red ze stalowymi felgami, za 125 000 złotych za La Prima - czyli jak w Citroenie. Ja jeżdżę wariantem La Prima.

A właściwie już skończyłem jeździć ;)
Ceny w Polsce znam. Chodziło mi o to jak one wyglądają na tle cen z innych krajów Europy.
 

koniak

Nowy na Forum
Mam nadzieję, że ta liczba jest poprawna, bo zacytowałem Pana na filmie ;)

Słabo jeździ. Na poziomie słabszej Dacii Spring. W dodatku przy wciśnięciu pedału przyspieszenia do dechy powyżej ok. 50 km/h czuć jakieś wibracje, jakby na półosiach czy silniku. Na poprzecznych garbach stukot z przodu. Przebieg minimalny, 474 kilometry, może czegoś w fabryce nie dokręcili...
Słabiej od Daci, która ma tylko 45 KM. Niemożliwe.
 
Top