u niektórych producentów kabla type2 nie ma w zestawie.Ostatnio zastanawiałem się dlaczego nie ma EVSE które miałoby gniazdo Type2 - przecież kabel Type2 i tak wiekszość kierowców wozi w samochodzie.
EVSE ze zintegrowanym kablem to tylko zajmowanie miejsca w bagażniku. Czy są jakieś powody dlaczego nikt tego nie robi?
Gniazdo Type2 powodowało by że z takiego EVSE robiła by się mega cegła, do tego nie leżało by sobie spokojnie na podłodze, bo kable T2-T2 mają zwykle wtyczki pod kątem.Ostatnio zastanawiałem się dlaczego nie ma EVSE które miałoby gniazdo Type2 - przecież kabel Type2 i tak wiekszość kierowców wozi w samochodzie.
EVSE ze zintegrowanym kablem to tylko zajmowanie miejsca w bagażniku. Czy są jakieś powody dlaczego nikt tego nie robi?
Ostatnio zastanawiałem się dlaczego nie ma EVSE które miałoby gniazdo Type2 - przecież kabel Type2 i tak wiekszość kierowców wozi w samochodzie.
EVSE ze zintegrowanym kablem to tylko zajmowanie miejsca w bagażniku. Czy są jakieś powody dlaczego nikt tego nie robi?
Ostatnio zastanawiałem się dlaczego nie ma EVSE które miałoby gniazdo Type2 - przecież kabel Type2 i tak wiekszość kierowców wozi w samochodzie.
EVSE ze zintegrowanym kablem to tylko zajmowanie miejsca w bagażniku. Czy są jakieś powody dlaczego nikt tego nie robi?
Poważnie?Zastanawiam się o jakiego EVSE Ci chodzi?
A może być z 'odwrotnej' strony..? Juice Booster ma wtyczkę, która zamienia evse w kabel typ2Ostatnio zastanawiałem się dlaczego nie ma EVSE które miałoby gniazdo Type2 - przecież kabel Type2 i tak wiekszość kierowców wozi w samochodzie.
EVSE ze zintegrowanym kablem to tylko zajmowanie miejsca w bagażniku. Czy są jakieś powody dlaczego nikt tego nie robi?
Nie bardzo może.A może być z 'odwrotnej' strony..? Juice Booster ma wtyczkę, która zamienia evse w kabel typ2
Taki wallboxów z gniazdkiem jest multum, ten to żadne odkrycie.Mam wrażenie że już o tym pisałem w swoim wątku, chyba że czegoś nie zrozumiałem https://shop.go-e.co/go-eCharger-HOME-11-kW-A_1