2025.14 - Tesla 2025 Spring Update

kower

Fachowiec
Normalne. Pewnie mają pulę aut do aktualizacji, żeby w przypadku ewentualnych problemów nie było zbyt dużego impaktu. Jak dojdzie do limitu to reszta musi czekać.
Dziś też mi usunęło 2025.14 jak wyjechałem z hali (przez większość czasu nie mam tam zasięgu).

inter

Pionier e-mobilności
U mnie info o aktualizacji pojawiło się w nocy, zacząłem pobierać i poszedłem spać. Rano, żona pojechała do pracy, ale w apce aktualizacja cały czas wisiała do zainstalowania. Jednak jak wróciła z pracy to aktualizacja zniknęła, nie mam jej ani w apce ani w samochodzie. Nie jest też zainstalowana. To jest normalne, że tak się dzieje? (auto mam od niedawna i dopiero ze 3 aktualizacje miałem więc nie mam doświadczenia)
Normalne.

facet

Fachowiec
u mnie przeszło i mam, teraz wyłączając wifi w czasie jazdy na drugi dzień włącza, można też właczyć ładowanie poprzez usb po wyjściu z auta. Innego widoku z tylnej kamery nie zauwazylem

DiTus

Zadomawiam się
Jest dużo szerszy kąt w tylniej kamerze... trzeba sie przyzwyczaic (jak ktos cofa na żyletki) i nie wiem czy w bocznych też coś nagmerali, bo widok jest mniejszy... szkoda że nie można przełączać głównego widoku np. na prawy boczny

Nikodem

Fachowiec
U mnie podobnie - rano wyświetliło że jest aktualizacja dostępna, "podłącz do Wifi" - w drodze ściągnęło całość i... zniknęło. Zupełnie. W samochodzie twierdzi że 2025.8.7 to najnowszy, w telefonie w apce cisza.

inter

Pionier e-mobilności
Jest w przygotowaniu poprawka 2025.14.1.

TomRS

Pionier e-mobilności
Jest dużo szerszy kąt w tylniej kamerze... trzeba sie przyzwyczaic (jak ktos cofa na żyletki) i nie wiem czy w bocznych też coś nagmerali, bo widok jest mniejszy... szkoda że nie można przełączać głównego widoku np. na prawy boczny
W TM3PHL miałem w pierwszej chwili wrażenie, że jest węższy kąt widzenia tylnej kamery, ale chyba jest taki jak był, szerszy na pewno nie jest.

miv

Posiadacz elektryka