Juniper koła 19' czy 20'

dejmitesle

Nowy na Forum
Cześć. Nie mogę się zdecydować co do wyboru koł do nowej Y, osobiście bardzo mi się podoba wersja biała ze srebrnymi 20'. Zastanawiam się czy brać 19 i czekać na jakieś after-marketowe osłonki na stalowe felgi żeby lepiej wyglądał czy brać te 20. Realnie ile mniej zasięgu na trasie można się spodziewać ? Jaką opcję kół wybraliście przy AWD?
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ze względu na wygląd brałbym 20".
Ze względu na praktyczność brałbym 19".
Co wolisz?

W Juniperze te fabryczne 19" są mega brzydkie z kołpakami, a bez jeszcze bardziej. Ale zawsze to trochę większy komfort, mniejsze ryzyko uszkodzenia i o 50% tańsze opony.

W zasięgu będziesz miał z 20 kilometrów różnicy w trasie i trochę więcej w mieście.

Weź 20", jak będzie źle to się zamienisz z kimś na 19" ;)
 

Mariusz1978

Nowy na Forum
Witam. Wie ktoś jaki jest rozstaw śrub, średnica pierścienia i odstawienie felg w Yuniperze Long Range Dual Motor? Kupiłem z Crossfow i nie wygląda to za dobrze
 

umcus

Pionier e-mobilności
Witam. Wie ktoś jaki jest rozstaw śrub, średnica pierścienia i odstawienie felg w Yuniperze Long Range Dual Motor? Kupiłem z Crossfow i nie wygląda to za dobrze
Naprawdę? A mi się podobają i z kołpakami i bez. Tyle, że w sklepie na EU nie ma ani kołpaków ani zaślepek na śruby.
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Witam. Wie ktoś jaki jest rozstaw śrub, średnica pierścienia i odstawienie felg w Yuniperze Long Range Dual Motor? Kupiłem z Crossfow i nie wygląda to za dobrze

Średnica osadzania 64.1mm, śruby 5x114.3mm, ET45 na 99%, ale jak założysz nawet ET38 to też jest ok.

Patrz na nośność felgi, przynajmniej 780kg.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Czy na 20" kołach nie będzie ciszej w kabinie? Nie potrafię się zdecydować, bardziej podobają mi się 20", ale zależy mi też na komforcie tj. żeby nie było za twardo.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Czy na 20" kołach nie będzie ciszej w kabinie?
Przy tych samych oponach różnica zapewne będzie w granicach błędu statystycznego. Natomiast 19 i 20 mają inne opony i tu mogą wystąpić różnice. Na 20" są Michelin Pilot Sport EV, jest cicho, ale nie mam porównania do innych.
Nie potrafię się zdecydować, bardziej podobają mi się 20", ale zależy mi też na komforcie tj. żeby nie było za twardo.
Tak twardo jak w starym Y nie będzie. Tzn. dla mnie na 20" w Juniperze jest dużo bardziej komfortowo niż w starym Y na 19" zarówno w mieście, na dziurach i progach jak i na ekspresówkach. Niemniej nie jest to również poziom komfortu TM3 HL na 18", żeby była jasność. Dla mnie 20" są super, ładnie się prezentują, zasięg mniejszy realnie o 20-25 km mi zwisa, komfort jest dobry - żona ma problemy z kręgosłupem i o ile stary Y na 19" był dla niej kompletnie nieakceptowalny, to tutaj w ogóle nie narzeka.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Tak twardo jak w starym Y nie będzie. Tzn. dla mnie na 20" w Juniperze jest dużo bardziej komfortowo niż w starym Y na 19" zarówno w mieście, na dziurach i progach jak i na ekspresówkach. Niemniej nie jest to również poziom komfortu TM3 HL na 18", żeby była jasność. Dla mnie 20" są super, ładnie się prezentują, zasięg mniejszy realnie o 20-25 km mi zwisa, komfort jest dobry - żona ma problemy z kręgosłupem i o ile stary Y na 19" był dla niej kompletnie nieakceptowalny, to tutaj w ogóle nie narzeka.
Ok, dzięki za odpowiedź, wiele wyjaśnia, w takim razie bardziej skłaniam się do 20" :)
 
Top