2025.14 - Tesla 2025 Spring Update

TomRS

Pionier e-mobilności
Kurcze, sprawdzał ktoś to ustawienie zakresu otwarcia klapy bagażnika w zależności od lokalizacji ? u mnie w zwykłym murowanym garażu auto twierdzi, że ma za słaby sygnał GPS i ustaloną pozycję klapy można zapisać tylko jako domyślną a nie „wyjątkową”. To trochę psu na budę takie ustawienie, bo akurat w garażu potrzebuję takiego ograniczenia, a w pozostałych miejscach mogłoby się otwierać na pełną wysokość ☹️
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Kurcze, sprawdzał ktoś to ustawienie zakresu otwarcia klapy bagażnika w zależności od lokalizacji ? u mnie w zwykłym murowanym garażu auto twierdzi, że ma za słaby sygnał GPS i ustaloną pozycję klapy można zapisać tylko jako domyślną a nie „wyjątkową”. To trochę psu na budę takie ustawienie, bo akurat w garażu potrzebuję takiego ograniczenia, a w pozostałych miejscach mogłoby się otwierać na pełną wysokość ☹️
Ustaw jak najblizej miejsca gdzie jest gps ..... Moze to coś da ? Ta lokalizacja to kilka kilkanascie czasem metrów i się lekko zmienia
 

Jarek238

Nowy na Forum
Jak oceniacie zmianę widoku tylnej kamery po updejcie? Moim zdaniem koszmarnie źle zostało to zaimplementowane. Wcześniej był węższy kąt widzenia i znacznie bliższy obraz i linie naprowadzające przy cofaniu tyłem. Działało to bezbłędnie i bardzo precyzyjnie za każdym razem jak parkowałem w wyznaczonym miejscu tyłem. Teraz po updejcie obraz z kamery jest znacznie bardziej szerokokątny i oddalony (tym samym linie naprowadzające przy parkowaniu tyłem) bardzo się „wydłużyły” i mam teraz znacznie większy problem z trafieniem precyzyjnym przy parkowaniu tyłem. Nie rozumiem, dlaczego nie mogli zrobić dodatkowego „okienka” przy widoku wstecznym, które przełączałoby się po kliknięciu w tryb szerokokątny „rybie oko”. Wtedy to wszystko miałoby sens, a tak niby coś zrobili lepiej, ale tak naprawdę popsuli to co było bobrze. Czy też macie takie odczucia?
 

Jarek238

Nowy na Forum
Czy u was też zmienił się tryb świateł automatycznych-długie matrix? Wcześniej miałem tak, że jak lewą wajchą wyłączyłem światła automatyczne to tak już zostawało na „zawsze”. Teraz za każdym razem po uruchomieniu samochodu resetuje się to stanu „fabrycznego” i reflektory automatyczne znowu są aktywne. Ja nie używam reflektorów automatycznych -długich matrix bo uważam, że działają bardzo słabo i oślepiają innych kierowców. Bardzo często nie nadążają z wygaszaniem pixeli przy skrętach i oślepiają innych. Jak u was to działa?
 

daniel

Señor Meme Officer
Ja nie używam reflektorów automatycznych -długich matrix bo uważam, że działają bardzo słabo i oślepiają innych kierowców. Bardzo często nie nadążają z wygaszaniem pixeli przy skrętach i oślepiają innych. Jak u was to działa?
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Czy u was też zmienił się tryb świateł automatycznych-długie matrix? Wcześniej miałem tak, że jak lewą wajchą wyłączyłem światła automatyczne to tak już zostawało na „zawsze”. Teraz za każdym razem po uruchomieniu samochodu resetuje się to stanu „fabrycznego” i reflektory automatyczne znowu są aktywne. Ja nie używam reflektorów automatycznych -długich matrix bo uważam, że działają bardzo słabo i oślepiają innych kierowców. Bardzo często nie nadążają z wygaszaniem pixeli przy skrętach i oślepiają innych. Jak u was to działa?
Jeśli oślepiają to masz coś źle ustawione ze światłami, mi od roku mrugnął raz tir, bo akurat wynurzał się zza wzniesienia.
 

krzysiekwaw

Zadomawiam się
bardzo często mi świecili z naprzeciwka więc zaprzestałem używania :) działa to bardzo słabo w porównaniu do X3 np
 
Top