Dostawy Y Juniper - 2025

Jaceq

Pionier e-mobilności
Teraz sobie możesz hak zamontować 4 stówki taniej ;)
Jest to opcja. Mi się nie chciało później bujać z leasingiem, zgodami itp
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Drodzy posiadacze Junipera jak to jest u Was z płynnością zamykania przednich drzwi? Ja tutaj muszę trochę mocniej "trzasnąć" (z zewnątrz) lub dociągnąć (z wewnątrz) bo inaczej się nie domkną. Właściwie podobnie jest po obu stronach choć mam wrażenie, że po stronie kierowcy nawet bardziej. Ten typ tak ma czy kwalifikuje się do regulacji? W starym Y chodziło to lżej..
 

umcus

Pionier e-mobilności
Jest to opcja. Mi się nie chciało później bujać z leasingiem, zgodami itp
Acha. W Santander Leasing składasz dyspozycję przez www i tyle z formalności. Nie wiem jak z innymi.
Drodzy posiadacze Junipera jak to jest u Was z płynnością zamykania przednich drzwi? Ja tutaj muszę trochę mocniej "trzasnąć" (z zewnątrz) lub dociągnąć (z wewnątrz) bo inaczej się nie domkną. Właściwie podobnie jest po obu stronach choć mam wrażenie, że po stronie kierowcy nawet bardziej. Ten typ tak ma czy kwalifikuje się do regulacji? W starym Y chodziło to lżej..
Mam podobnie. Zgłosiłem przy odbiorze. Mam wizytę serwisową 6 maja, zobaczymy czy coś z tym zrobią. Ale... wydaje mi się, że przyzwyczaiłem się już do tego i nie zwracam na to uwagi ;) Poza tym, sprawdź, czy jeśli masz otwarte inne drzwi, to też musisz mocniej się przyłożyć do zamknięcia drzwi - mi się wydaje, że wtedy jest ok.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Acha. W Santander Leasing składasz dyspozycję przez www i tyle z formalności. Nie wiem jak z innymi.
Może przekombinowałem.. W każdym razie hak już jest :)
Mam podobnie. Zgłosiłem przy odbiorze. Mam wizytę serwisową 6 maja, zobaczymy czy coś z tym zrobią. Ale... wydaje mi się, że przyzwyczaiłem się już do tego i nie zwracam na to uwagi ;) Poza tym, sprawdź, czy jeśli masz otwarte inne drzwi, to też musisz mocniej się przyłożyć do zamknięcia drzwi - mi się wydaje, że wtedy jest ok.
Wiesz, masz rację. Przed chwilą zrobiłem dokładniejsze testy i właściwie to najtrudniej się zamyka ostatnie drzwi. Nieważne które to. Jeśli jako ostatnie zamykam któreś z tyłu to też trzeba je mocniej trzasnąć. Ciekawe.. Wygląda mi to na temat do regulacji. Zgłaszam - zobaczymy. W najgorszym razie też się przyzwyczaję.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Oczywiście, że zawsze najciężej te ostatnie, bo auto się jakby "uszczelnia". Kwestia ciśnienia - fizyka ;)
...no chyba że masz otwarte okno, to wtedy trzeba mega-delikatnie, żeby nie walnąć.
E no, bez jaj, że to przez ciśnienie. To nie kapsuła od rakiety ;-)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Pewnie nie dali dakich klapek. Zazwyczaj zeby drzwi sie latwiej zamykaly dawano z tylu takie klapki z guma. Jak trzaskales drzwiami to powietrze z kabiny wychodzilo na zewnatrz.
 
Top