Tesla Wall Connector gen3 błyska czerwono trzy razy

spacerowicz

Zadomawiam się
Mój Tesla Wall Connector gen3 po ponad roku od instalacji zaczął pewnego ranka błyskać na czerwono seriami po trzy razy. Przy okazji ogranicza prąd do maksymalnie 6A na fazę, czyli 4.3kW. Takie błyski według instrukcji oznaczają przegrzewanie się co do zasady. Ale sygnał pojawia się w zasadzie od razu po włączeniu ładowania, więc ja obstawiałbym raczej awarie czujnika albo inny powiązany błąd. Ktoś widział coś podobnego przy takiej ładowarce? Szukać elektryka czy dzwonić do Tesli?
 

danielm

Pionier e-mobilności
mam to od 2 lat ale wyskakuje po kilku godzinach ładowania. rozwiązaniem jest ograniczenie amperów. przy 10 problem nie występuje, przy 13 problem występuje po 2-3 godzinach. wtedy rzeczywiście ogranicza do 6A i nie da się zwiększyć zdalnie
 

boa

Posiadacz elektryka
mam to od 2 lat ale wyskakuje po kilku godzinach ładowania. rozwiązaniem jest ograniczenie amperów. przy 10 problem nie występuje, przy 13 problem występuje po 2-3 godzinach. wtedy rzeczywiście ogranicza do 6A i nie da się zwiększyć zdalnie
Z góry przepraszam za pytanie, ale korci mnie żeby zadać. Jestem ciekawy, czy w teslach tak jak z taką ładowarką u Ciebie to tak użytkownicy przymykają oczy na różne rzeczy i traktują jako coś ok, z czym da się żyć? Stałem dzisiaj obok TMS i szyba w tylnych drzwiach za kierowcą była przyklejona na taśmę klejącą 🤦‍♂️
 

danielm

Pionier e-mobilności
Z góry przepraszam za pytanie, ale korci mnie żeby zadać. Jestem ciekawy, czy w teslach tak jak z taką ładowarką u Ciebie to tak użytkownicy przymykają oczy na różne rzeczy i traktują jako coś ok, z czym da się żyć? Stałem dzisiaj obok TMS i szyba w tylnych drzwiach za kierowcą była przyklejona na taśmę klejącą 🤦‍♂️
zależy od charakteru, tesle mam prawie 6 lat i często czytam że ludzie zgłaszają problemy z rzeczami których ja nawet nie wpadłbym na to żeby sprawdzić. na przykład nigdy nie sprawdzałem czy parują mi lampy
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Ja od 2 lat ładuję WC3 corsę 1F na 20A i ani razu nie miałem czerwonych diod a zdarzyło się kilka razy że ładowałem z 10% do pełna co trwa jakieś 6-7 godzin.

Może nie tyle kwestia źle przykręconego przewodu co jego grubości? Ja do swojego WC3 dałem 6mm2
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ja od 2 lat ładuję WC3 corsę 1F na 20A i ani razu nie miałem czerwonych diod a zdarzyło się kilka razy że ładowałem z 10% do pełna co trwa jakieś 6-7 godzin.

Może nie tyle kwestia źle przykręconego przewodu co jego grubości? Ja do swojego WC3 dałem 6mm2
no widzisz, ja ładuje 10A czyli 2KW czyli 16-20h, a jak spadnie do 6A to powyżej 24h ciągłego poboru
 

ELuk

Pionier e-mobilności
U mnie od 4 lat ładuje WC, w pełnym zakresie mocy, bez żadnych problemów.
Przegrzewanie to, albo problem z kablami, albo awaria tego egzemplarza.
 
Top