Ford Explorer

Daras

Nowy na Forum
Mam pytanie. Nie znam się na tym zupełnie, więc mam pytanie o Wallbox dodawany przy zakupie Explorera. Ma ona moc 22kw 32A. Moja domowa instalacja 3fazowa jest na zabezpieczeniu 16A, a moc przyłączeniowa domu to 16kw. Czy taki Wallbox mogę spokojnie podłączyć do auta, czy też trzeba byłoby coś przerobić? A może w tym dodawanym Wallboxie istnieje możliwość ustawienia mocy np 11kw czy 7 kw?

nabrU

Moderator
Explorer też nie weźmie 22kW (a właśnie 11kW) wiec to nie problem. Pewnie jest możliwość zmniejszenia prądu ładowania w tym EVSE do 16A więc powinien ładować do 11kW z trzech faz.

safeto

Fachowiec
Jak pisałem Auto Boss Chorzów wczoraj w 3,5 godz wykonał aktualizację. Może niech się z nimi skontaktują i po koleżeńsku wymienią doświadczeniami?

U mnie w czasie aktualizacji taki komunikat się pojawił. Po skończonej akcji zniknął.
View attachment 27862
No to w takim razie sytuacja bardzo podobna musiała być u Ciebie, w aplikacji też ma ten alert.

Powiedziałem o tym wczoraj serwisowi, który u mnie serwisuje auto. Dziś znowu się kontaktowałem i wciąż nic nie zrobione, jutro będzie 7 dni, żeby zaaktualizować 1 moduł. Bronią się też przed wydaniem auta zastępczego, gdybym wiedział, to wybrałbym inny serwis...

zulak

Nowy na Forum
No to w takim razie sytuacja bardzo podobna musiała być u Ciebie, w aplikacji też ma ten alert.

Powiedziałem o tym wczoraj serwisowi, który u mnie serwisuje auto. Dziś znowu się kontaktowałem i wciąż nic nie zrobione, jutro będzie 7 dni, żeby zaaktualizować 1 moduł. Bronią się też przed wydaniem auta zastępczego, gdybym wiedział, to wybrałbym inny serwis...
To slabo traktuja ambasadorów.
U mnie aktualnie 130km od odbioru. Pytalem o ta akcje serwisowa i wg serwisu na moj egzemplarz nie ma nic aktualnie do zrobienia.

Jak u Was sytuacja z potwierdzeniem oplacenia polisy oc ac od Arvala?

mattmd

Zadomawiam się
To slabo traktuja ambasadorów.