One card to rule them all…

Makus

Pionier e-mobilności
Jeśli masz kia pewnie dostałeś kia charge zamów sobie kartę i masz jedną do wszystkiego. W Polsce nie korzystam z tej karty ale za granicą nie chce mi się bawić w kolejne aplikacje i ładowarki odpalam właśnie tą kartą.
Zamówiłem. I zamówiłem Electroverse. A jako trzeci jeździec apokalipsy jeszcze Greenway. Korzystam w zasadzie tylko z Electroverse.
 

Makus

Pionier e-mobilności
W przypadku DC nie.

Bo on jest mocno wydumany.
DC przerywa się na ładowarce, nie w samochodzie.

Problem pojawia się, gdy ładowarka się zawiesi (albo apka którą ją obsługujemy) i zakończenie ładowania nie jest możliwe.
Rzadkie przypadki, ale mogą się zdarzyć.
Wczoraj miałem sytuację gdzie appka IONITY zgubiła połączenie ze stacją ładowania. Ładowanie dalej trwało ale z poziomu aplikacji nie dało się wyłączyć. Wystarczyło jednak w aucie (przy 81% naładowania i ustawionym ładowaniu do 100%) przestawić na ładowanie do 80% i auto natychmiast przerwało ładowanie.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Wracam w temacie stawek przy płaceniu kartą DKV bo pisałem że jak będę ich pewny to dam znać.

Stawki za DC BRUTTO
Tesla Suc 1,96 trzeba dodać kartę do aplikacji
Ionity 3,5
Polenergia 2,4
Elocity 2,36 ale nie wszędzie
PowerDot 2,95
Bp pulse 3,2


Jak ktoś potrzebuje inne to proszę o info.
 
Last edited:

nabrU

Moderator

elden

Nowy na Forum
20% promo w Electroverse na wybrane stacje Ionity w Niemczech, Francji i UK:
przyda się tylko na niezbyt częste ładowanie, bo np. w Niemczech z promocją jest po 51 centów, a z pakietem IONITY power po 39, czyli jak potrzebujemy ponad 100 kWh na miesiąc to lepiej kupić pakiet (i nie trzeba patrzeć na godziny)
 

chris89

Posiadacz elektryka
W Elocity przy spółce można mieć flotę na jeden samochód. Faktura raz w miesiącu. Stawki można sprawdzić w Elocity. U mnie na trasie wiele po 120kw za 2,25, są i po 1,99. Ceny brutto. Na mieście 11kw za 1,42 zł np. Z greenway zrezygnowałem. Stację dzielą na pół i większość ładowań robię na 70/100 KW. Do tego milion faktur w miesiącu. Abonament dopiero przy naładowaniu około 500 KW daje nam cenę 2,30 około:

80 zł / 500 KW =0,16 PLN/kW 16 gr
2,1 + 0,16 = 2,26. Dużo faktur, dużo ściągania z konta.

DKV drogie, BP nie ma połowy cen. Greenway jak wyżej.

Plus apka Elocity z dokładnym sortowaniem po cenie i prędkości wymiata. W BP można dać powyżej 43 albo 150 KW więc albo mamy wszystkie 50 na mapie, albo nie pokazuje 120-140 więc te ich sortowanie jest do bani. DKV podobnie.
 

wxwx78

Zadomawiam się
W Elocity przy spółce można mieć flotę na jeden samochód. Faktura raz w miesiącu. Stawki można sprawdzić w Elocity. U mnie na trasie wiele po 120kw za 2,25, są i po 1,99. Ceny brutto. Na mieście 11kw za 1,42 zł np. Z greenway zrezygnowałem. Stację dzielą na pół i większość ładowań robię na 70/100 KW. Do tego milion faktur w miesiącu. Abonament dopiero przy naładowaniu około 500 KW daje nam cenę 2,30 około:

80 zł / 500 KW =0,16 PLN/kW 16 gr
2,1 + 0,16 = 2,26. Dużo faktur, dużo ściągania z konta.

DKV drogie, BP nie ma połowy cen. Greenway jak wyżej.

Plus apka Elocity z dokładnym sortowaniem po cenie i prędkości wymiata. W BP można dać powyżej 43 albo 150 KW więc albo mamy wszystkie 50 na mapie, albo nie pokazuje 120-140 więc te ich sortowanie jest do bani. DKV podobnie.
Dla tych punktów gdzie ładuje najczęściej albo są na moich trasach zrobiłem porównanie i mnie wyszło, że najbardziej spoko są DKV (mam) i Shell (chyba się im muszę przypomnieć). Kto myśli o 1 karcie, to warto sobie przeliczyć. Co to do DKV, to kartę mam za free. Nie do końca wiem jak to zrobiłem, ale dostałem ofertę mailem że promo za darmo, z przekreślonych 6 na 0 . zł.

oto moje porównanie: https://forum.elektrowoz.pl/threads/porownanie-oplat.8967/
 

Najnowsze dyskusje

Top