knapel

EV9 AWD LR GT-Line 🚙 family hauler enthusiast🩵
Po prawie 4 tys km mieszanej jazdy, żyjąc na obrzeżach Warszawy - wg mnie jest bardzo dobrze dla auta o kubaturze wnętrza większej niż Mercedes GLS (!)
Liczby poglądowo, uprasza się hejterow o powstrzymanie się, gdyż wiadomo, że każdy jeżdżąc różnie i na różnych trasach może mieć różne wartości, nawet ja będę pewnie miał różne wartości dla różnych fragmentów życiorysu ;-)

View attachment 29422
gratuluje wyników i potwierdzam. Ja nie kombinuje i walczę o każdy kilowat i tak orientacyjnie 50/50 miasto Wawa i okolice lub trasy Sopot, Częstochowa, Łódź, Poznań itp czyli autostrady, gdzie dodaje te 10-20km/h i…. wynik z 5200 km to obecnie równe 27kW/100km choć jeszcze tydzień temu było based i długo ave ok 25,4kW
A ta cisza i komfort jest zdecydowanie lepsza niż z V6 w LPG ;)
No tak a poza tym kręcenie wkoło “komina” to normalne 18-22kW

pozdrawiam i życzę długich tras tego lata 😎
 

Attachments

  • IMG_2968.jpeg
    IMG_2968.jpeg
    194,1 KB · Liczba wyświetleń: 3

marsad64

Nowy na Forum
Witajcie,
Dzisiaj pierwsza autostrada i jestem pod wrażeniem (pozytywnie). Przy sporym ruchu, sporo hamowań i przyspieszeń, tempomat na 160, dużo jazdy w zakresie 150-170, max 190, lekko pod wiatr A2 w stronę Łodzi wyszło tylko 32kWh/100km. W drugą stronę bardziej płynnie, bez przekraczania 160, z wypadkiem i korkiem po drodze - 23 kWh. Duuuuzo mniejsze auta zużywają podobnie lub więcej, a tu ponad 2,5t i prawie 400KM.
Sama droga - potwierdzam super wyciszenie wnętrza, jest zauważanie cicho nawet przy wysokich prędkościach. Podwójne klejone szyby, bdb wyciszenie nadkoli. Bardzo komfortowe zawieszenie, ale jednocześnie dobrze się prowadzi, zakręty też OK.
Jestem (i rodzina) super zadowoleni, przestrzeń lepsza niż w GLS czy X7.
Spokojna jazda pod miastem wyszła 14-16 kWh/100.

Witajcie,
Dzisiaj pierwsza autostrada i jestem pod wrażeniem (pozytywnie). Przy sporym ruchu, sporo hamowań i przyspieszeń, tempomat na 160, dużo jazdy w zakresie 150-170, max 190, lekko pod wiatr A2 w stronę Łodzi wyszło tylko 32kWh/100km. W drugą stronę bardziej płynnie, bez przekraczania 160, z wypadkiem i korkiem po drodze - 23 kWh. Duuuuzo mniejsze auta zużywają podobnie lub więcej, a tu ponad 2,5t i prawie 400KM.
Sama droga - potwierdzam super wyciszenie wnętrza, jest zauważanie cicho nawet przy wysokich prędkościach. Podwójne klejone szyby, bdb wyciszenie nadkoli. Bardzo komfortowe zawieszenie, ale jednocześnie dobrze się prowadzi, zakręty też OK.
Jestem (i rodzina) super zadowoleni, przestrzeń lepsza niż w GLS czy X7.
Spokojna jazda pod miastem wyszła 14-16 kWh/100.
Moim ev9 Z prędkością na a4 Trzebinia Dębica Trzebinia 120-150 zrobiłem 370 km i zostało 10 %
 

boa

Pionier e-mobilności
Moim ev9 Z prędkością na a4 Trzebinia Dębica Trzebinia 120-150 zrobiłem 370 km i zostało 10 %
WAW - Energylandia niecałe 350km ogólnie w miarę przepisowo przy mocnym wietrze 100->8%, spokojna jazda powrotna 87->7%, ładowanie ze slupka 11kw na miejscu podczas wizyty w parku
 
Top