SuC Europa

Claptrap

Nowy na Forum
Byłem TM3HLR dwa tygodnie temu w Cro. Polecam naładować się na na północy w okolicach Zadaru/Karlovacu ile się da i przelecieć prosto na południe. Infrastruktura oprócz 3 stacji Ionity jest kiepska. Superchargery stare i przeciążone, sieć elen i lokalni operatorzy max 50kW. Do tego w większości konieczność zjeżdżania z autostrady. Trasa Makarska-Zabrze równo 14h z czego 1,5h na ładowanie, 3x po pół godziny przy okazji ładowania. Generalnie bez problemu, ale trzeba sobie więcej zaplanować samemu niż tylko kliknąć cel w Tesli:)
 

nabrU

Moderator

nabrU

Moderator
stare i było już

Jasne, trzeba czytać uważnie :p
P.S. To 'stare' też ja kiedyś wstawiłem, tym bardziej ;)
 

kubatar

Pionier e-mobilności
"Last summer, we experienced congestion in Croatia"
Tqk jakby w Ciechocinku zy Kostomlotach nie bylo congestion. Tesla w internetach jednak o tym nic nie pisze
 

nabrU

Moderator
Bo rejony Ciechocinka i Kostomłotów to nie są 'summer destinations' dla turystów z Europy?
 

Jogur

Fachowiec
Bo rejony Ciechocinka i Kostomłotów to nie są 'summer destinations' dla turystów z Europy?
jestem turystoom z Europy, jeżdżę często nad Bałtyk i często A4 zarówno na zachów i wschód - też oczekuje traktowania jak turysta, Niemców u nas całe stada jeździ na Śląsk i nie tylko.

co to, korki w Karlovac czy Otocac są lepsze od naszych ? no błagam ...
 

nabrU

Moderator
co to, korki w Karlovac czy Otocac są lepsze od naszych ? no błagam ...

No przecież obiektywnie widać (o ile X traktować obiektywnie :p), że tak... przynajmniej dla Tesli. Sad but true.
 
Top