Ford Explorer - oferty / finansowanie

BartekEM

Zadomawiam się
To prawda,ze oferta na forda jest swietna.
Auto 280 ps 77 kwh.
Plus ,ze na 36 miesięcy.
Jedynie trzeba dokupic zimowki(te trzy lata na plus wtedy)
Ford 1000 brutto 36 miesięcy.

Mamy oferte na q4 etron 204 ps 60kwh
25 miesięcy . 980 zl brutto bez ubezpieczenia(³¹⁰⁰ zł na rok) dochodzi 1 przeglad 2500zł opony gratis zimowe.

Drugi wariant na audi wszystko od nich 1550brutto warunku jak wyzej.
W audi jest walbox raczej , musze sie w to wczytac

Mamy tez ofertę na id 4 53kwh 170ps
880zł brutto 2 lata 30 tys z opinami gratis
Przeglad 2000zł i ubezpieczenie 2800 na rok
Ludzie pobrali też BMW iX2 bo się podobnie kalkulowały do Forda. I już widać te auta na drogach.
Z nowości to pojawił się jeszcze Leapmotor C10 - od 610 pln netto w najmie dla jdg na 36mcy przy wpłacie 30k netto. To jest SUV w segmencie D ale mniejsza bateria i słabszy napęd od Explorera.
 

BartekEM

Zadomawiam się
Standardowo 36 900 zł brutto.
Była też opcja 30k brutto z wyższą ratą o 61,5 brutto ale za to niższym VATem od opłaty wstępnej i na jedno wychodziło praktycznie. Bardzo dużo osób wzięło właśnie w takiej opcji z premedytacją nie wykorzystując w pełni dotacji.
Zastanawiało mnie czy może to mieć wpływ na ewentualne koszty wydłużenia kontraktu ale raczej nie będzie miało. I jeżeli po 25 miesiącach koszty najmu będą w okolicach 2k/mc to trzeba się będzie rozstać z autem i tyle
 

Attachments

  • Screenshot_20250425_195905_Drive.jpg
    Screenshot_20250425_195905_Drive.jpg
    135,2 KB · Liczba wyświetleń: 23

Ambasador058

Nowy na Forum
Była też opcja 30k brutto z wyższą ratą o 61,5 brutto ale za to niższym VATem od opłaty wstępnej i na jedno wychodziło praktycznie. Bardzo dużo osób wzięło właśnie w takiej opcji z premedytacją nie wykorzystując w pełni dotacji.
Zastanawiało mnie czy może to mieć wpływ na ewentualne koszty wydłużenia kontraktu ale raczej nie będzie miało. I jeżeli po 25 miesiącach koszty najmu będą w okolicach 2k/mc to trzeba się będzie rozstać z autem i tyle
Na początku zrobili wpłatę 30.000 brutto dla osoby fizycznej i 36.900 dla JDG, w momencie gdy zmienili ofertę na 36 miesięcy ujednolicili wpłatę 36.900 dla osób fizycznych i JDG.

Warto zaznaczyć że jak ktoś bierze na firmę to ma NNW a osoba prywatna NNW nie ma.

Przykładowa oferta na explorera 286km z kolorem białym (1500)
JDG -1021
Os.prywatna - 1015
 

Twenty

Zadomawiam się
Wczoraj otrzymałem z Arval ofertę zwiększenia limitu km do 20 tyś/rok i alternatywnie umowa dla 37 miesięcy.

Dotychczas za moją konfigurację płaciłem 933,57zł.
Zdecydowałem się na wariant 25 miesięcy i 20 tyś/rok, gdyż cena dla 37 jest zaporowa.
Wniosek, nowa oferta na 36 miesięcy z Ford Ambasador (o której pracownik Arval nic nie wiedział) to prawdziwa okazja.

Wygląda to tak:
Po modyfikacji
Okres (miesiące)Przebieg kontraktowy rocznyCzynsz nettoPrzebieg kontraktowy sumaryczny (na koniec kontraktu)*Data końca kontraktu
2520 000
876,63​
40 87310-Jul-27
3720 000
2075,08​
60 91410-Jul-28
masakra ta oferta, 2k netto, to z przebiegiem 45k na 3 lata oferta ambasadora jest o wiele tansza
 

Twenty

Zadomawiam się
Ludzie pobrali też BMW iX2 bo się podobnie kalkulowały do Forda. I już widać te auta na drogach.
Z nowości to pojawił się jeszcze Leapmotor C10 - od 610 pln netto w najmie dla jdg na 36mcy przy wpłacie 30k netto. To jest SUV w segmencie D ale mniejsza bateria i słabszy napęd od Explorera.
tylko ze to bmw bylo totalna podstawa i wszystko mialo gorsze no moze poza wykonczeniem

gorsza bateria, przyspieszenie, zasieg, wyposazenie (tempomatu aktywnego nie bylo)
 

giancardi

Zadomawiam się
Te czynsze po 2.000 netto za 3 lata to realne, ale coś mi się wydaje, że dotyczą standardowego zakresu Arvala, a więc NNW, zastępczy, assistance, serwis.

Póki co, jako, że 3 letni okres wynajmu jest świeżą sprawą, to nikt za bardzo się na tym nie skupiał co będzie po 2 roku. Natomiast na 90 procent uważam, że auto po 2 latach naprawiać sobie będziemy sami w razie czego. Ford na to nie patrzył, bo po 1 nie obchodzi ich to, a po drugie właśnie w Ambasadorze na 2 lata tematu nie było.

EDIT: natomiast przerzucenie całkowicie odpowiedzialności za naprawę na najemcę może być w sumie niezgodne z Kodeksem Cywilnym, no ale wchodzimy już w obszar napraw dużych małych zawinionych niezawinionych i chodzenia po sądach.

Ciekawy jest też kazus powiedzmy w 30 miesiącu auto się psuje, naprawa kosztuje 10k, nie chcemy naprawiać, no ale zdać musimy przecież auto sprawne, więc wyjścia nie ma.

Paradoksalnie, za 4.900 można wykupić gwarancję do 8 lat. Jakkolwiek jest to robienie dobrze Arvalowi to:
- nawet jak ktoś rozłoży tę kwotę na 3 lata to jest 136 złotych na miesiąc , taniej niż dopłata za Driver Assistance,
- jak ktoś się zdecyduje na odkup, a cena używanych EV spadnie tak, że odkup będzie się po prostu opłacał (np 80k PLN) to ma gwarancję do 8 roku użytkowania. Oznacza to nabycie auta elektrycznego za relatywnie niską kwotę i spokój na lata (dlatego ja chcę skonfigurować taki jaki mi odpowiada)
- oczywiście nic nie musi się stać, a my nie chcemy auta to mamy w plecy 4.900, prawda jest jednak taka, że taki Explorer na full zakres to jest dwa razy tyle co Ambasador.

Póki co elektryki mają tylko opcje do 8 lat, może to się zmieni i na przykład za rok wprowadzą pakiety do 4,6 lat.

3 letni najem Ioniqa z OC/AC NNW serwis zastępcze i assistance to 1750 złotych, a więc jakieś dobre 500 PLN więcej niż to co musimy wyłożyć w Explorerze z dodatkowym NNW, Assistance, przeglądem, gwarancją na 3 rok, auto zastępcze niepoliczalne.

Każdy musi sobie to przeliczyć i przemyśleć, ale jak to ma być jedyne auto w rodzinie, to jest trochę ryzyko.
 
Last edited:
Top