TMY się powinna bać - Xpeng G6 zadebiutował w UK i PL

Bronek

Pionier e-mobilności
Tymczasem wasz geniusz zrezygnował ze stanowiska i odszedł z polityki. Jakby nie było straty setek miliardów $ zmieniły światopogląd.
Wielu na tym zarobiło lub zarobi. Jemu i tak wiszą masę kasy jako wypłata , a na tym poziomie - miliard jeden, czy sto miliardóww tą czy tamtą , to jak by mi skarpetka się zgubiła. Szkoda ale kupię sobie nowe nie będę szukal tej pod fotelem np .
Ale zawsze szkoda
 
Last edited:

nabrU

Moderator

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Ładowanie 5C, nowe akumulatory LFP 800V, zaawansowany chip do jazdy autonomicznej Turing AI z wydajnością obliczeniową 2200 TOPS (bilionów operacji na sekundę). Dopiero FSD HW5 będzie osiągał 2000-2500 TOPS.

 

margielm

Fachowiec
Nic tylko wsiadać w maszynę czasu, przenosić się do 2026 i kupować!
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Przejechalem sie Xpeng G6 perf przedliftowym.

Zalety:
- mega dobre wyciszenie, dawno nie jezdzilem czyms tak cichym. Jedynie od dachu wpada troche halasow
- bardzo fajne i miekkie zawieszenie, jednoczenie dosc sprezyste
- niezle materialy
- dosc szybkie
- drzwi i tylna klapa zamyka sie bardziej szlachetnie ?

Wady:
- brak frunka
- brak schowka przed pasazerem
- fotele w wersji perf sa miekkie malo kubelkowe i jakies takie nijakie
- jest delikatna zwloka po wcisnieciu gazu
- system info jest jakis taki toporny, mialem wrazenie ze klikam we wczesnych androidach, YT wlaczal sie chyba z minute
- nie moglem ustawic tempwratury, daje 23,5 stopnia i ciagle mi zimno
- bagaznik mniejszy niz w Y ? Nie mierzylem ale wydaje sie mniejszy
- nowa wersja 2025 ma miec mniejsza baterie ? Cos kolo 80kWh ?
- mialem jedno gwaltowne hamowanie na mokrym i auto dziwnie hamowalo, jak by podskakiwalo i tylkiem zarzucilo

Ogolnie jestem na tak, ale 255kzl za nowsza wersje z lepsza tapicerka (podobno prawdziwa skora) to jednak troche przegiecie.

A i przeglady co rok albo 20kkm pierwszy 600.- a potem cos kolo 1300zl.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Przejechalem sie Xpeng G6 perf przedliftowym.

Zalety:
- mega dobre wyciszenie, dawno nie jezdzilem czyms tak cichym. Jedynie od dachu wpada troche halasow
- bardzo fajne i miekkie zawieszenie, jednoczenie dosc sprezyste
- niezle materialy
- dosc szybkie
- drzwi i tylna klapa zamyka sie bardziej szlachetnie ?

Wady:
- brak frunka
- brak schowka przed pasazerem
- fotele w wersji perf sa miekkie malo kubelkowe i jakies takie nijakie
- jest delikatna zwloka po wcisnieciu gazu
- system info jest jakis taki toporny, mialem wrazenie ze klikam we wczesnych androidach, YT wlaczal sie chyba z minute
- nie moglem ustawic tempwratury, daje 23,5 stopnia i ciagle mi zimno
- bagaznik mniejszy niz w Y ? Nie mierzylem ale wydaje sie mniejszy
- nowa wersja 2025 ma miec mniejsza baterie ? Cos kolo 80kWh ?
- mialem jedno gwaltowne hamowanie na mokrym i auto dziwnie hamowalo, jak by podskakiwalo i tylkiem zarzucilo

Ogolnie jestem na tak, ale 255kzl za nowsza wersje z lepsza tapicerka (podobno prawdziwa skora) to jednak troche przegiecie.

A i przeglady co rok albo 20kkm pierwszy 600.- a potem cos kolo 1300zl.
Patrzysz na cenę i wiadomo dlaczego przez kwartał sprzedało się u nas raptem kilka Xpengów. Z czego spora część to pewnie samochody demonstracyjne. Tak rynku nie zawojują, Tesla może być spokojna, przynajmniej o Xpenga.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Patrzysz na cenę i wiadomo dlaczego przez kwartał sprzedało się u nas raptem kilka Xpengów. Z czego spora część to pewnie samochody demonstracyjne. Tak rynku nie zawojują, Tesla może być spokojna, przynajmniej o Xpenga.
Najlepsze ze probowali mi wcisnac za 247k.- performance z 2024r. ;)
Oni nie oferuja zadnego rabatu.
 

eimi

Pionier e-mobilności
G6 nie ma sensu w tej cenie, lepiej już dołożyć i popatrzyć w kierunku G9 który jest o klasę lepszym samochodem od TMY
 
Top