NOWY MG4 2026 FL pierwsze wrażenia

cooler

Pionier e-mobilności
Ładne auto, takie opływowe, chyba popracowali nad wydajnością?
Trochę taki "teslo-podobny" - przełącznik kierunkow jazdy jak w Tesli.
Jak będzie dobra cena to będzie hicior - ale jak zwykle poczekam aż Bjorn zrobi recenzje.
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Jeszcze ciekawy szczegół to przeniesienie portu ładowania na przedni błotnik. Czyżby moc ładowania wzrośnie?
Jak to miało by pomóc w podniesieniu mocy ladowania? Taka sama odległość do baterii jak z tyłu, zresztą jeżeli zostanie napęd tył to chyba lepiej żeby bebechy ładowania zostały z tyłu, ale może o czymś nie wiem?
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Takie tam gadanie, ale kilka ciekawostek powiedział: masa spadła znacząco, poniżej 1500kg!
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Mniejsza masa i bateria LFP...
Spodziewać się mniejszej baterii?
Robią miejsce dla piątki?
Miałem napisać to samo :cool:
Jednak obstawiał bym raczej, że autor filmiku niekoniecznie ogarnia temat i np
porównał wagę SR LFP (50 kWh) z Luxury LR (77 kWh NMC)

Swoją drogą nowa 4 wygląda zacnie. Nawet może niekoniecznie z zewnątrz (mi obecna 4 sie nawet w miarę podoba) ale w środku. Obecna 4 jest jak dla mnie dość siermiężna w środku a nowa zdecywanie ładniejsza.
 

chess_m

Posiadacz elektryka
tutaj koleś wspomina o bateriach Semi-solid-state
Jesli by się to potwierdziło to może byc ciekawie.
Mogło by nawet tłumaczyć mniejszą wagę.

(poniżej fragment rekapitulacji tego video z perplexity)

1753086059405.png
 
Last edited:
Top