A6 etron, rozważania

max0211

Nowy na Forum
Jeśli pani z Audi Polska wiedziała o czym mówi, to w Warszawie do jazd testowych są tylko wersje Avant. Bezpośrednio w salonie na Okęciu dowiedziałem się, że to wersja performance, czyli RWD. Osobiście też przypuszczam, że to najpopularniejszy model do jazd a o Quattro będzie ciężko.
 

Chmielinski

Zadomawiam się
Udało mi się uzyskać nieco ponad 27% rabatu na samochód do produkcji, co umożliwiło zamówienie fajnej konfiguracji z pneumatyką mieszczącą się w dopłatach. Nie jest to full opcja - do ideału brakuje np. szklanego dachu, ale za te pieniądze nie ma chyba co aż tak wybrzydzać :)
 

Chmielinski

Zadomawiam się
Rewelacja, gratulacje! Kiedy odbiór?
Czas oczekiwania na produkcję jakieś 3 msc, ale nie spieszy mi się, bo mam aktualnie najem, który kończy mi się pod koniec roku.

Gratuluję! Jaka wersja?
Podstawowa wersja e-tron w Sportbacku, do tego pakiet Tech Pro (asystenci, pneumatyka, itp.), B&O, fotele skórzane i parę drobiazgów, które udało się upchać.
 

Chmielinski

Zadomawiam się
Po rabacie równo 225k netto jeśli chodzi o wartość samochodu na fakturze.

Opłata wstępna 30k.

25 msc

W zależności od limitu przebiegu (15-25kkm) rata ok. 1150-1390 netto.

Wykup 187-193k netto.

Ubezpieczenie osobno.

Jest opcja wzięcia oprocentowania stałego lub zależnego od WIBOR-u, więc jeśli wpadną przewidywane do końca roku obniżki stóp to powinno być jeszcze parę groszy mniej.
 

kowal2200

Nowy na Forum
Po rabacie równo 225k netto jeśli chodzi o wartość samochodu na fakturze.

Opłata wstępna 30k.

25 msc

W zależności od limitu przebiegu (15-25kkm) rata ok. 1150-1390 netto.

Wykup 187-193k netto.

Ubezpieczenie osobno.

Jest opcja wzięcia oprocentowania stałego lub zależnego od WIBOR-u, więc jeśli wpadną przewidywane do końca roku obniżki stóp to powinno być jeszcze parę groszy mniej.
Na JDG czy prywatnie ?
 
Top