Juniper SR LFP - czy to ma sens?

nabrU

Moderator
SR, zatrzęsienie do kupna w używce, LR już wyraźnie mniej jakoś schodzą. Performance nawet nie źle schodzą.
SR przy odsprzedaży jest znacznie trudniejsze..

No ale on planuje kupno (może i leasing), a Ty już o sprzedaży. Litości...
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
No ale on planuje kupno, a Ty już o sprzedaży. Litości...
Nie wszyscy kupują auta na dożywocie. Warto zwrócić uwagę też na taki aspekt.

edyt.
ps.
"Litości" to właśnie posty takie jak Twój wymagają, nie na temat, nie wiadomo po co i co z nim zrobić.
 

strusio8

Zadomawiam się
Więc nie słuchaj tutaj nieznajomych zachwalających swoje własne wybory, tylko kup to co ci rozum i serce podpowiadają.
W punkt i to do kwadratu!
Ale może w takim razie warto zadać pytanie do właścicieli: "co was najbardziej wkurza w tym modelu?". Ale podejrzewam że te modele nie różnią się już niczym poza tym o czym jak to wspomniałeś już poczytałeś.

Swoją drogą są tu na forum kategorie dedykowane konkretnym modelom, może tam warto skierować swoje kroki?
Edit: haha, właśnie zauważyłem że to ta kategoria 😀😀
 

Dominicue

Nowy na Forum
Jasne, choć nawet nie wiemy czy kupuje, leasinguje czy wynajmuje, ale już myślimy co będzie za lat kilka o_O
Planuję zakup auta na min 5 lat. Mam obecnie w miarę dobre auto i żeby ekonomicznie uzasadnić Żonie zakup TMY, to z wyliczeń wyszło, że pomimo darmowego prądu, to i tak co najmniej 5 lat musi to auto jeździć i zrobić z 130 przebiegu 😁
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Jak w temacie. Czy najtańsza wersja TMY w baterią lfp i napędem na tył za 205 k jest optymalnym wyborem, czy czekać na okrojoną wersję tego modelu?

Czy może się wypowiedzieć jakiś użytkownik takiej właśnie konfiguracji?

Z góry bardzo dziękuję.
Miałem TMY RWD (nie Juniper), teraz mam TMY LR AWD (Juniper). Oba auta są super. Zmieniłem bo skończył się leasing TMY RWD. Wcale by nie bym nie marudził gdybym z tym autem został ale po prostu "nie kalkulowało się" go zostawiać. Co prawda to były czasy gdy wyposażenie było identyczne w RWD i AWD. W Juniper już tak nie jest. Juniper jest zauważalnie bardziej oszczędny niż poprzednia TMY zatem każda z wersji dalej zajedzie na baterii niż poprzednik. Co do optymalności to nie mam pojęcia co jest dla Ciebie ważne. Na co dzień przy jazdach lokalnych i ładowaniu do 80% masz w AWD podobny zasięg jak w SR RWD naładowanym do 100% ;-) Jeśli chcesz zajechać jak najdalej na jednym ładowaniu to dorzuć te 15 tys. PLN i bierz TMY LR RWD.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Planuję zakup auta na min 5 lat. Mam obecnie w miarę dobre auto i żeby ekonomicznie uzasadnić Żonie zakup TMY, to z wyliczeń wyszło, że pomimo darmowego prądu, to i tak co najmniej 5 lat musi to auto jeździć i zrobić z 130 przebiegu 😁
Jakie 5 lat? Poprzednią TMY miałem 2 lata i oddałem przy przebiegu 80 tys. km ;-) Elektrykiem się jakoś więcej jeździ..
 

Dominicue

Nowy na Forum
Tak, odebrana w czerwcu
Pierwotnie zaczęło się od rozważań nad zakupem TM3 SR ale okazała się za niska dla mnie, chociaż szkoda, bo fajnie się jechało...
Starty TMY był dla mnie za sztywny.
Po drodze jeszcze chciałem kupić Kia EV6 i Hyundai Kona ale po jeździe próbnej Juniperem, jest nowy faworyt i właściwe jestem już zdecydowany.

Rozważam aktualnie SR za gotówkę z rabatem za pozostawienie auta albo leasing 0,99%
 

Najnowsze dyskusje

Top