Michal

Moderator
Bo to Ty dostałeś je w 2022 roku, a wersja najprawdopodobniej bierze się z daty wypuszczenia na produkcję, która była jeszcze w 2021.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Dlaczego nowe firmware w 2022 roku dalej sie nazywaja 2021? Dziś mam nowe 2021.44.30.6
Spokojnie to nic ciekawego, tylko poprawki dotyczące pompy ciepła. Szybcy są.
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Spokojnie to nic ciekawego, tylko poprawki dotyczące pompy ciepła. Szybcy są.
Hehe nic ciekawego jeśli nie jechałeś zimą przy -2°C z małymi dziećmi zimnym autem. Ja jechałem.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Czy ktoś z was ma taki sam problem jak ja. Tzn. ładowanie w aplikacji pokazuje mi po jej otwarciu 15A z WC gen 3. Mimo że potem przestawiam na 16A to znowu po włączeniu mam 15A. Samochód zawsze pokazuje 16A. Jak w dniu świra się czuję....
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
Czy ktoś z was ma taki sam problem jak ja. Tzn. ładowanie w aplikacji pokazuje mi po jej otwarciu 15A z WC gen 3. Mimo że potem przestawiam na 16A to znowu po włączeniu mam 15A. Samochód zawsze pokazuje 16A. Jak w dniu świra się czuję....
Spróbuj przestawić dopiero po tym jak podłączysz wtyczkę do samochodu.
 

Skorpion

Nowy na Forum
Witajcie. Od miesiąca posiadam TM3 LR. 2018r. Ostatnio podczas planowania ładowania zaobserwowałem coraz mniejszy limit kilometrów prz 80%. Jak kupiłem było 400 km teraz ok 370. Czy to w zimie normalne?.
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Witajcie. Od miesiąca posiadam TM3 LR. 2018r. Ostatnio podczas planowania ładowania zaobserwowałem coraz mniejszy limit kilometrów prz 80%. Jak kupiłem było 400 km teraz ok 370. Czy to w zimie normalne?.
Któraś aktualizacja "urealniała" wskazania. Ja w ogóle nie patrzę na km. Istotny jest dla mnie % w miejscu docelowym.
To chyba skutek uboczny schowania "zimowego bufora", którego użytkownik końcowy nie za bardzo rozumiał (podczas mrozów dostępna jest mniejsza pojemność).
 
Top