Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...

ELuk

Pionier e-mobilności
Niemożliwe - zaraz zostaniesz objechany że się nie znasz.
Jak możesz pisać, że Tesla tak bardzo mocno przekłamuje zużycie faktyczne, przecież to obraza majestatu.....

HINT: Podobne teksty już się zdarzyły w tym wątku,...
Bo to oczywiste, że tesla przekłamuje.
Bo tesla to zło wcielone. 👿
To hamerykański badziew.
Bagażnik mały i niepraktyczny, plaskate to i pokraczne, blachy odstają, dachy seryjnie odstają, lakier schodzi od patrzenia.🤮
I jeszcze za grubą kasę oszust Musk tzn Piżmo to ludziom wciska. 🤑
Jakieś duraki to tylko kupują.
Tylko Kia i najlepiej eSoul, to auto jest lekiem na całe zło.
I żeby nie było, że hejtuję Tesle, piszę jako obiektywny obserwator 😉
 

newbe

Posiadacz elektryka
Jeszcze dołożę do urealnienia jak to wygląda jazda teslą w trasie.
Ładowałem dziś się również na GW 50kW.
Aplikacja GW raportowała że podaje 44,5kW,
Tesla pokazywała że dostaje 33kW
7kW szło na podgrzanie baterii do 45-47 stopni i trwało to dobre 20 minut.
A 4kW to zjadała klimatyzacja na postoju i reszta chyba to straty.
Sporo strat jak na 40 minutowe ładowanie.
To pompa dokłada 4kw do grzania i szybciej dogrzewa baterię do 58°C. Jest wydajna. Polift z pompą może szybciej nagrzać baterię niż przedlift...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
To pompa dokłada 4kw do grzania i szybciej dogrzewa baterię do 58°C. Jest wydajna. Polift z pompą może szybciej nagrzać baterię niż przedlift...
O prosze ! dobrze wiedziec.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Nie zesraj się...

On pisze, że ma dziwnie duże różnice pomiędzy zużyciem, a ładowaniem, więc ja odkopałem bardzo dokładne dane na ten temat z mojej podróży latem i przytoczyłem je. W dupie mam co Ty sądzisz o Tesli, bo nawet lepiej, żebyś jej nie kupił, bo będziesz psuł społeczność...
O, członek elity przemówił... ;-)
Zluzuj gumę :cool:
 

Michal

Moderator
Toż to żart był :p Może złośliwy ale żart :p
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
No cóż.. ja bym tego jako żart nie odebrał. Złośliwy, czy nie.
IMO Cav jest może i upierdliwcem, ale wygląda na to, że on tak po prostu ma.. niezależnie od marki :D Taki typ człowieka, taki sposób komunikowania się.. może nie ma wrodzonego wyczucia dyplomatycznego albo co 🤣
Pax vobiscum, i więcej umiaru :)

Pozdrawiam
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Nie zesraj się...

On pisze, że ma dziwnie duże różnice pomiędzy zużyciem, a ładowaniem, więc ja odkopałem bardzo dokładne dane na ten temat z mojej podróży latem i przytoczyłem je. W dupie mam co Ty sądzisz o Tesli, bo nawet lepiej, żebyś jej nie kupił, bo będziesz psuł społeczność...
Komentarz na poziomie nie ma co;/
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Nie zesraj się...

On pisze, że ma dziwnie duże różnice pomiędzy zużyciem, a ładowaniem, więc ja odkopałem bardzo dokładne dane na ten temat z mojej podróży latem i przytoczyłem je. W dupie mam co Ty sądzisz o Tesli, bo nawet lepiej, żebyś jej nie kupił, bo będziesz psuł społeczność...
Latem też to zweryfikuję ponownie ;)
Ogólnie wygląda to tak, że faktycznie auto nie liczy wszystkiego. Zauważyłem, że rozjazd jest tym większy im więcej krótkich odcinków robię.
Może mi się zachce ponownie zrobić test z ładowaniem, rozładowaniem i ponownyn ładowaniem ... ale w sumie to tak jak Bronek mówi - łyka tyle ile chce, a czy to pokazuje, czy nie - to co to zmienia ;) ?
Jak nie podasz ile chce to nie pojedzie.

Więc Panowie nie podniecamy się, bo taka Kona dla przykładu - po ładowaniu AC wychodzi, że ma ca. 82kWh baterii - tyle strat... Czego w tesli nie ma :)
 

Najnowsze dyskusje

Top