Ładowanie 77 kWh

JareG

Pionier e-mobilności
Wczoraj zrobiłem sobie wypad na Westerplatte, i na Ionity MOP Olsze wycisnąłem tylko 54kW (a było 14 stopni na plusie, i jechałem 130/h).. co prawda bateria była na 40% (ale choć na chwilę powinnno to max ładowanie się pokazać :D).. za to jak wracałem 2h później to dupę mi uratowało GW bo na Ionity zero prundu 🤬 (a specjalnie zszedłem z baterią pod 10%)

Pozdrawiam
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Ach ta infrastruktura.
Nooo.. aż strach planować ładowanie, gdy na miejscu stoi jeden słupek 🤣
A może to sabotażyści spod rury wydechowej? 😉🤣
No to musieli zaatakować Ionity po obydwu stronach A1, bo 'naprzeciwko' także prundu nie było.. :D

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Wczoraj zrobiłem sobie wypad na Westerplatte, i na Ionity MOP Olsze wycisnąłem tylko 54kW (a było 14 stopni na plusie, i jechałem 130/h).. co prawda bateria była na 40% (ale choć na chwilę powinnno to max ładowanie się pokazać :D).. za to jak wracałem 2h później to dupę mi uratowało GW bo na Ionity zero prundu 🤬 (a specjalnie zszedłem z baterią pod 10%)

Pozdrawiam
Ja właśnie piszę z MOP Olsze.
Ionity działa.
Ale ładuje tylko 53 kW, bo zacząłem przy 50% w baterii....
 

JareG

Pionier e-mobilności
Ja właśnie piszę z MOP Olsze.
A co Ty tam robisz? Tzn. szkoda, żeś wczoraj tam nie jechał.. albo że ja dziś, bo wczoraj to trochę porażka z tym zanikiem prądu była.
Ionity działa.
Z samego rana jeszcze nie działało, wg Plugshare
Ale ładuje tylko 53 kW, bo zacząłem przy 50% w baterii....
Jak jechałem oglądać Ioniq5 to przy 48% miałem 76kW, przy 52% 68kW a przy 54% 55kW. I było zimniej niż dziś, i to znacznie.
BTW: Chyba tego mi najbardziej brakuje.. szybszego ładowania DC. Tak 125kW byłoby wystarczające (albo choć głupie 100kW) 🤣 No i ew. lepsza krzywa ładowania, bo teraz to fajnie jest od 10 do 50% a potem już się robi mniej fajnie.. a powyżej 72% to można zacząć odłączać wtyczkę.

Pozdrawiam
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Krzywa ładowania (no i prędkość) w Ioniq'u i EV6 daje radę :)

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
A co Ty tam robisz?
Ładowałem się.
Wracałem z nad morza, trochę naookoło, bo z okolic SŁupska, ale za to dzięki Ionity za firko. ;-)
Jak jechałem oglądać Ioniq5 to przy 48% miałem 76kW, przy 52% 68kW a przy 54% 55kW. I było zimniej niż dziś, i to znacznie.
BTW: Chyba tego mi najbardziej brakuje.. szybszego ładowania DC. Tak 125kW byłoby wystarczające (albo choć głupie 100kW) 🤣 No i ew. lepsza krzywa ładowania, bo teraz to fajnie jest od 10 do 50% a potem już się robi mniej fajnie.. a powyżej 72% to można zacząć odłączać wtyczkę.
To prawda, a z MOP Olsze do chaty potrzebuję ponad 90% w baterii.
Lepiej 100, żeby nie trzeba było ograniczać prędkości przelotowej poniżej 120 km/h.
I przez to nawet od 50 do 100, ładowało się prawie 1,5 h.
 
Top