Kona Electric w praktyce

cooler

Pionier e-mobilności
Zamiast najtańszej kony za 150 tys wolalbym leafa za 137 tys.
Nie znam się na szczeg. Technicznych i tu może być przewaga kony?
Dlatego ja właśnie patrzę na Konę electric bo juz mam duże samochody, nawet Tesla model 3 okazał się byc dużo większym samochodem w rzeczywistości niż wyglądał na zdjęciach, co na trasę jest ok (640l bagaznika przód+tył+ pod podłogą), ale na miasto to jest za dużo, znacznie fajniej mi się jeździ Polo VI żony. Dlatego chcialbym niedużego hatchbacka w stylu Polo a jak na złość producenci znów brną w SUVy lub ala SUVy. Co oznacza duże opory, slabą wydajność napędu oraz ogromne zużycie.
Dlatego wypytuje o wady i zalety bo wiem bez czego sobie radzę w Polo po mieście, a co musi być konieczne na trasę. Aktywny tempomat to must have na miasto i na trasę,to samo line assist, od kiedy jeżdżę z podstawowym autopilotem Tesli to korki tak nie denerwują i człowiek się mniej męczy na autostradach.
podoba mi się wydajność napędu Kony, ale hałas to jest coś z czym walczę w każdym jednym samochodzie, im ciszej na starcie tym lepsze efekty. I tu widzę Kona słabo.

Last edited:

lookash_c

Pionier e-mobilności
Hałas to rzeczywiście wazny aspekt przy wyborze.
Małe auto z tylnym napędem na miasto to ideał
Polecam zatem Twingo :)
Ale nie ma aktywnego tempomatu, a asystent pasa to jedynie piszczyk o przekroczeniu linii działający przy prędkości >70 km/h. Ale samochód fajowy :cool:

Gilandiril

Zadomawiam się
Zamiast najtańszej kony za 150 tys wolalbym leafa za 137 tys.
Nie znam się na szczeg. Technicznych i tu może być przewaga kony?
Wersje podstawowe faktycznie prezentują się podobnie. Chociaż Kona tak czy inaczej jest bardziej oszczędna i można ją wyposażyć w ładowarkę 11 kW. Wersje wypasione to już przewaga Kony. Ja swoją kupiłem z wyprzedaży z rabatem 25%, zanim jeszcze zaczęlo się to całe globalne zamieszanie. W takiej cenie była moim zdaniem bezkonkurencyjna biorąc pod uwagę stosunek cena/możliwości.