Maxus

Jacek Z.

Zadomawiam się
Popatrz na ten piękny zaciek :D
To nie zaciek chyba a masa wypełniajaca na łączeniu elementów, konczy sie troche za wczesnie pozostawiając jakby peknieniecie/niedoszczelnienie masą.. wyjątkowo grzybiarska....🤮 To są szczegoly które widzisz gołym okiem. Jak byś potrudzil sie i np zdejmiesz tapicerke drzwi albo nadkole znajdziesz duzo ciekawsze kwiatki 😅 Niestety przy masowej produkcji moze tak to wyglądać. Czasem niewielka korekta detalu dla oka wymaga super kosztownych zmian na lini produkcyjnej...
 

pmlody

Pionier e-mobilności
To nie zaciek chyba a masa wypełniajaca na łączeniu elementów, konczy sie troche za wczesnie pozostawiając jakby peknieniecie/niedoszczelnienie masą.. To są szczegoly które widzisz gołym okiem. Jak byś potrudzil sie i np zdejmiesz tapicerke drzwi albo nadkole znajdziesz duzo ciekawsze kwiatki 😅 Niestety przy masowej produkcji moze tak to wyglądać. Czasem niewielka korekta detalu dla oka wymaga super kosztownych zmian na lini produkcyjnej...
Ale to jest rynienka w dachu...
Ja się nie czepiam, tylko mówię, że tesla wcale jakoś nie odstaje od konkurencji (przynajmniej moja :D). Chińczyki zapewne też. To już nie czasy pierwszych sanyangów.
O ten fragment:
1653985743919.png
 

Jacek Z.

Zadomawiam się
Ja się nie czepiam, tylko mówię, że tesla wcale jakoś nie odstaje od konkurencji
legendarne szczeliny miedzy elementami czy nie pasujace listwy to coś z czego Tesla mocno zasłyneła.. Komuś tam w Y nawet dach odpadł w czasie jazdy a pierwsze modele S notorycznie odklejała sie szyba czołowa... Mnie to nie zraża, jezdze autami z USA od lat i wiem jakie maja słabości.. Sam fakt Tesle z Chin sa lepiej spasowane. Zobaczymy jak będą wygladac te z RFN 🙂
 
Top