Opony całoroczne a wrażenia z jazdy - dużo gorzej?

jnsk3k

Zadomawiam się
Cześć, pytanie o opony całoroczne do Tesli
Rozważam założenie CrossClimate 2 od razu po zakupie.
Miał ktoś? Jak się sprawują? Ewentualnie dlaczego to zły pomysł? Duża różnica w lecie do fabrycznych Pilot Sportów?

Generalnie o zimę się nie boję, bardziej mnie interesuje czy w lecie na suchym dużo stracę ze 'sportowości' samochodu
Np czy nie będzie mielenia kołami przy starcie z miejsca i sekundę mniej 0-100 :D

Podzielcie się proszę swoimi doświadczeniami :)

PS. 18", Model 3 RWD

jnsk3k

Zadomawiam się
No właśnie zazwyczaj jestem spokojnym kierowcą, więc o trwałość się nie boję. Bardziej chodzi o to że mając taki (jednak trochę sportowy) samochód czasem człowiek będzie chciał poczuć to przyspieszenie spod świateł czy pokonać szybciej 3 zakręty. Raczej jestem zdecydowany na te CrossClimate 2.

jak by co moge wziac prawie nowe letnie oryginalne ;)
A prawie nowe oryginalne będę miał do sprzedania jak tylko odbiorę i zmienię :)

Michal

Moderator
Ja przejechałem 1,5 roku i 36 kkm na zimowych Pirelli sotozero. Zostało mi jeszcze co najmniej drugie tyle bieżnika.
Osiągi też były super, a Teslą nie da się mielić kołami nawet na śniegu bo ESP nie pozwala ;)

cooler

Pionier e-mobilności
Rozważam założenie CrossClimate 2 od razu po zakupie.
Jak coś to daj znać gdzie i za ile wystawisz nowe opony, ja już i tak mam 2 komplety kół więc zostaję ze schematem lato-zima. Ale orginalne w rozsądnej cenie chętnie przytulę.
A co do sportowych emocji to się nie bój, załóż wielosezonowe i będzie dobrze. W ogóle zimą jeżdżąc na zimówkach nie zauważyłem żadnej różnicy: mało tego, ze względu na sportowe założenia Michelin PS 4 aby dobrze kleić to wymagają dobrego rozgrzania i czuć to było świetnie głównie w gorących klimatach - tak się kleiły. U nas po deszczu poniżej 25stC nieźle potrafi rzucić na boki.