Korzystajac z okazji duzego rabatu na opony Pirelli skusilem sie na Cinturato AllSeason SF2 do TM3 SR+. Auto czesto jezdzi w nocy a juz we wrzesniu temperatury po 10*C nie sa niczym niezwyklym.
Poki co wrazenia pozytywne, jest znaczaco ciszej (2 dBa mniej) niz na fabrycznych Michelinach Pilot Sport 4 (pomimo ze maja w srodku gabke - nie wiem co ona robi ale napewno nie wycisza). Auto na tyle sie wyciszylo ze nie tesknie juz za BMW i4, zaluje ze dawno nie pozbylem sie fabrycznych opon. Mialem kiedys Michelin CrossClimate ale przy 70 km/h robily dziwny szumo-rezonans, teoretycznie 2 generacja juz tego nie ma ale ja sie zrazilem i postawilem na cos innego.
Z wad ktore wymienila wulkanizacja - Pirelli maja jakas technologie Seal (widac to od srodka opony - dodatkowa warstwa jakby uszczelniajaca) i naprawa uszkodzonej opony jest znaczaco utrudniona a czasem nawet moze byc niemozliwa. Nasi zachodni sasiedzi masowo pakuja wlasnie wymienione Pirelli, Michelin CC2 oraz Goodyear 4season do TM3 i wiekszosc jest zadowolona nawet w rejonach gorskich.
Dodatkowa wada - fabryczne opony bardziej chronia rant felgi, tutaj on delikatnie wystaje ale ja nie mam tendencji do obcierania felg (mialem w aucie 3 lata felge 20" i nie miala ryski) wiec mi to lotto.