Opony całoroczne a wrażenia z jazdy - dużo gorzej?

pmlody

Pionier e-mobilności
Eksperymentalnie doszliśmy do najlepszej przyczepności przy 3.1 na komputerze tesli (czyli 2.9 według certyfikowanego ciśnieniomierza).
Dotyczy to mojego auta, 3 LR na kołach 18". Tyle też zaleca nalepka na drzwiach.
Przy niższym ciśnieniu czuć było na kierownicy różnicę i droga hamowania była delikatnie dłuższa. Natomiast przy wyższym to dramat przy hamowaniu. Oczywiście mówimy o hamowaniu w warunkach 0wej przyczepności na płycie poślizgowej.

Michal

Moderator
U mnie podobnie - zimne 2,9 a w trasie (polskiej trasie) w ten weekend 3,1.

jnsk3k

Zadomawiam się
No właśnie zazwyczaj jestem spokojnym kierowcą, więc o trwałość się nie boję. Bardziej chodzi o to że mając taki (jednak trochę sportowy) samochód czasem człowiek będzie chciał poczuć to przyspieszenie spod świateł czy pokonać szybciej 3 zakręty. Raczej jestem zdecydowany na te CrossClimate 2.

A prawie nowe oryginalne będę miał do sprzedania jak tylko odbiorę i zmienię :)

Założyłem w końcu Goodyear vector 4seasons gen3 i jak na razie jestem zadowolony :)

Jakby ktoś chciał to sprzedam oryginalne Michelin Pilot Sport 4 (235/45 R18) na których Tesla wyjechała z fabryki.
Rok produkcji na oponach 2022, w momencie ściągania było 621 km na liczniku.

Odbiór Kraków, lub do dogadania inaczej. Możliwe że będę się niedługo wybierał do Ząbek to mogę gdzieś podrzucić

solik

Pionier e-mobilności
Korzystajac z okazji duzego rabatu na opony Pirelli skusilem sie na Cinturato AllSeason SF2 do TM3 SR+. Auto czesto jezdzi w nocy a juz we wrzesniu temperatury po 10*C nie sa niczym niezwyklym.