TESLA SERWIS KOMUNIKATY EKRANOWE i co potem? np. wybór centrum serwisowego itp

Bronek

Pionier e-mobilności
Otóż mam komunikat, że z system SOS

1618466202266.jpgCoś nie tak, ale gdy próbuję dzwonić jest OK Przerywam aby nie robić dymu. Niemniej chcę to zgłosić, bo pojawia się co jakiś czas.
I gdy chcę wybrać Serwis mobilny to prosze bardzo, ale chce mnie połączyć z Malmo czyli przypłyną PROMEM? Nie wiem jak to dziala? Co jest miłe po podaniu ulicy i mojej Wsi, pieknie wybiera Berlin ; w/w. Szwecje itd.
Dziwne, bo wybór zaczynać trzeba od ulicy!!!
A jak Wy zgłaszacie?
Ja wybrałem Warszawę , czyli podałem jakąs ulice w Stolycy, ale nie pojadę , czekam na reakcję!
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Niech... w dzieciach wynagrodzi. Dzwoniłem i anulowałem ale bez restartu. ;-)
Ale z tym wzywaniem serwisem to ciekawe, ciekawe jakbym zostawił swoja wioskę i wybrał to Molme?
I druga sparawa, co sie stanie jak sie połaczy o ile sie połaczy z tym ALARMOWYM?tempFileForShare_20210415-120356_copy_1024x1246.jpg
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
Niech... w dzieciach wynagrodzi. Dzwoniłem i anulowałem ale bez restartu. ;-)
Ale z tym wzywaniem serwisem to ciekawe, ciekawe jakbym zostawił swoja wioskę i wybrał to Molme?
I druga sparawa, co sie stanie jak sie połaczy o ile sie połaczy z tym ALARMOWYM?
Bjorn testował w przypadku jakiegoś niemieckiego auta. długo musiał przekonywać zaspanego jegomościa że on nie ma wypadku. jemu się zapaliło że ma wypadek więc chciał wysyłać Navy Seals do pomocy.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
JESTEM PO WRAŻENIEM!!
o 10.30 złożyłem "doniesienie a o 11.30 dostałem telefon.

Ale : wg nich ten błąd wymaga przyjazdu!! LOGI Z SAMOCHODU ponoć o tym świadczą.
Aczkolwiek powiedziłem o sposobie podanym przez DANIELA i spróbuje jak auto wróci z kierowcą ( żona) do domu

Druga sprawa lampy parującej, jest to do wymiany na gwarancji, bo pęka czasem ich "spaw". Tylko ja nawierciłem i tu może problem z jej gwarancyjną wymianą.
Mily Pan udzielil paru rad jak kierowca kierowcy i było sympatycznie
Mobilny serwis nie jeździ bo Covid.
A lampa kosztuje jakby co 1050 zł? m/w
Już dusza posiadacza Tesli w Kraju Węgla i Stali nie krwawi... zostałem ukojony w bólu egzystencji na prowincji...
 

danielm

Pionier e-mobilności
Niewytrzymałem i pojechałem Leafem "skasować" Teslę.
Za pierwszym razem nic z tego. Może za dlugo czekałem z anulowaniem wezwania?
Po restracie, komunikat jednak był.
Drugi raz, restart bez hamulaca ( to chyba nie ma znaczenia) restart po bardzo szybkiej procedurze - sos/anuluj/restart - komunikat sie nie pojawil.
Zobaczymy. cdn...
Wizyty nie anulowałem, nie wiem dlaczego? I tak z tym bzdetem nie pojadę .
też czytałem wywody specjalisty że restart z hamulcem czy bez nie ma znaczenia a ten z hamulcem to mit o którym wszyscy wiedzą ale nie wiedzą dlaczego :)
Moim zdaniem jeśli SOS działa to działa, nie ma prawa rzucać błędem, chyba że bug polega na tym że jak wjechałeś w czarną dziurę gdzie nie ma zasięgu to potem problem z SOSem będzie wyskakiwać w losowych momentach. nie wiem co serwis miałby pomóc... i nie wiem czemu są aż tak bardzo chętni by to naprawiać:)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak pisałem gdzieś ??? Wg Tesli mieszkamy w UK, tego nie da sie zmienic na koncie. kaza próba generuje komunikat o błednym kodzie pocztowym i kraj jest "wyszarzony".
Do tego Boost u mnie wyceniony w Funtach.
Napisałem do Tesli i dzisiaj, po 26 dniach otrzymałem prośbę o VIN.
Odpisałem przesylajac skany strony i uwagę, zeby czasem nie wykasowali Refferali!
Ale znając ich zdolności wszystko sie zdarzyć
 

Attachments

  • SmartSelect_20210424-170606_Gallery_copy_768x1107.jpg
    SmartSelect_20210424-170606_Gallery_copy_768x1107.jpg
    66,5 KB · Liczba wyświetleń: 6

danielm

Pionier e-mobilności
Jak pisałem gdzieś ??? Wg Tesli mieszkamy w UK, tego nie da sie zmienic na koncie. kaza próba generuje komunikat o błednym kodzie pocztowym i kraj jest "wyszarzony".
Do tego Boost u mnie wyceniony w Funtach.
Napisałem do Tesli i dzisiaj, po 26 dniach otrzymałem prośbę o VIN.
Odpisałem przesylajac skany strony i uwagę, zeby czasem nie wykasowali Refferali!
Ale znając ich zdolności wszystko sie zdarzyć
daj znać jak się to skończy bo ja też pisałem i dostałem tylko odpowiedź bota że


Thank you for contacting the Tesla Account Support e-mail address. Please note that you can expect a delay in our response due to the amount of incoming volumes.

While we are working hard on getting back to you as soon as possible, did you know that…

  • You should request an ownership change via your Tesla Account?
  • You can easily add or remove additional drivers directly from the 'Car Access' section of a Car's details in your Tesla Account? Up to five drivers can be added per VIN at a time. Additional drivers will receive access to the Tesla App to unlock, track location and control settings on the car.
  • If you cannot request an ownership change request via your account or App, please make sure when sending us an email to include all required information and documents:
    • Phone number
    • Registration address
    • Email address used for your Tesla Account
    • Copy or photo of your registration documents
    • Color copy or photo of your driver’s license
    • If registering under a business, include your business card with your name and company

Please note that we're having a delay in providing correct and/or updated invoices.


to było 31 marca więc do twoich 26 dni brakuje jednego :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dear Customer

Thank you for contacting Tesla

To investigate more please send the vin number of your car.

Looking forward to hearing from you

All the best

Geannina M.
Account Support Team
https://www.tesla.com/support
U mnie krócej Ale walnałem sie w obliczeniach bo tez do nich napisałem po polsku 31- marca
;-)
Dlaczego samochód zarejestrowany w Polsce ma dane z UK. Tego nie mogę zmienić
Również w aplikacji Boost jest płatny w Funtach? Nie PLN lub Euro?
 
Top