Ale na GW ktos sie ladowal czy taka kolejka ?Ostatni weekend w Zakopanem - GreenWay zajety cały dzień, PGE tak samo. Przy dwóch zlaczach CSS na cale Zakopane to jest bardzo słabiutko. Na Orlenie kolejka 3 ! samochodow do ładowarki ...
Jesli infrastruktura sie nie poprawi to dalsze podróże mogą być wyzwaniem.
Dobrze jest wypowiadać się na tyle dokładnie, żeby nie siać zamętuOstatni weekend dla mnie to znaczy 9-10.07.2022
Można prosić o link do w/w narzędzia?
PS. Zajęty Orlen to Częstochowa w trasie - oczekiwały 3 samochody , na dodatek 1 stanowisko zajęte przez Dacię Duster... i brak kierowcy...
Obawiam się że obecnie ładowarki w Zakopanem są /mogą być wykorzystywane jako miejsca parkingowe z dobrą lokalizacją ponieważ normalne miejsca postojowe są w 100 % obłożone w okolicach centrum
GreenWay - w sobotę był fizycznie zajęty ( znaczy stały samochody na stanowiskach) od około 12 do 21.00 w sobotę.
Na to już jest odpowiednie narzędzie - nazywa się taryfikator mandatów, taki bilecik parkingowy kosztuje do 5k PLN. Jak ktoś uporczywie blokuje miejsce na ładowarce a inni nie mogą się naładować to nie można się szczypać tylko zgłaszać odpowiednim służbom, gwarantuję że drugi raz nie zajmie takiego miejsca. Jeśli ktoś od momentu zgłoszenia do przyjazdu straży miejskiej/policji nie usunie samochodu to nie jest to jakieś przypadkowe niezorientowanie się że ładowanie już się skończyło tylko celowe użycie ładowarki jako parkingu, o ICE już nie wspominając.PS. Zajęty Orlen to Częstochowa w trasie - oczekiwały 3 samochody , na dodatek 1 stanowisko zajęte przez Dacię Duster... i brak kierowcy...
Obawiam się że obecnie ładowarki w Zakopanem są /mogą być wykorzystywane jako miejsca parkingowe z dobrą lokalizacją ponieważ normalne miejsca postojowe są w 100 % obłożone w okolicach centrum
GreenWay - w sobotę był fizycznie zajęty ( znaczy stały samochody na stanowiskach) od około 12 do 21.00 w sobotę.