JareG

Pionier e-mobilności
witaj w klubie, ja 3 lata przed zakupem tesli tłumaczyłem właścicielowi Ski dlaczego jego auto hałasuje na Superchargerze :) analizuj :)
Toż nie ja tu jestem od analizowania.. ino ten spec od wartownika :D

Pozdrawiam
 

abes99

Posiadacz elektryka
Zróbcie jakiś emulator Tesli online, też bym sobie poklikał :D ;)
 

jnsk3k

Zadomawiam się
Zadałem pytanie, ale w związku z niejasnymi odpowiedziami - rozbieżnymi z moimi obserwacjami sam zacząłem drążyć, zadzwoniłem na infolinię i podzieliłem się swoją wiedzą. Ale ok. Do czasu sprawdzenia samemu organoleptycznie, nie będę się więcej wypowiadał.

Najprościej to wytłumaczyć tak:
Przycisk w podręcznych ustawieniach wyłącza wartownika tu i teraz, Podjeżdżasz do kolegi pod jego dom, myślisz sobie że tu jest bezpiecznie i szkoda ci baterii na wartownika to możesz go szybko wyłączyć. (Nie siedzę teraz w aucie więc nie sprawdzę, ale podejrzewam że auto nie pozwoli ci przestawić innych opcji które są w konflikcie z wartownikiem, np opcji alarmu. Auto traktuje to jako chwilowe wyłączenie tej funkcji (do weryfikacji))

Przełącznik w ustawieniach bezpieczeństwa wyłącza wartownika na amen. Używasz go jak myślisz że ta funkcja jest bez sensu i nigdy jej nie chcesz mieć aktywnej. Po wyłączeniu auto się zachowuje jakby w ogóle nie miało takiej funkcji
 

Michal

Moderator
Podobno błądzić jest rzeczą ludzką, ale nie spodziewałem się, że wywołam tyle emocji. Szkoda, że negatywnych.
Ja nie miałem żadnych negatywnych emocji. Jak ktoś pyta, bo nie wie / nie rozumie, to jak Ci się chce to odpowiadasz, jak nie chce to nie.
Pytania zadawałeś bardzo słuszne, bo ja sam jeżdżąc tym autem na co dzień już nawet nie zauważam takich rzeczy :)
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Na ładowarce Taurona 50 kW i złączu CCS ładuje od 5 do max 11 kW przy temp. 16 (podłączone tylko moje auto).
To problem z ładowarką czy z autem?
 
Last edited:
Top