Consigliero ID.3 1st

consigliero

Pionier e-mobilności
Ideał to jak wszystko działa jak powinno, a na razie z tym bywa różnie. Można mieć cuba w nosie i tam zasadniczo też mam ale jak jechaliśmy do Szwajcarii to kupiłem bo bez internetu ciężko ładowarki się wyszukuje, a roaming EU już tam nie działa, podobnie jak w BiH czy w Albanii. Zasadniczo to najbardziej mi dokucza to walenie w podłogę, podobno teraz ma go nie być, chociaż szef serwisu nie widział wielkiej różnicy w pokrywie baterii, ale tam jest też jakiś zawór ciśnieniowy który też będzie zmieniony. Jak na razie to najlepiej w VW wychodzi nim jazda, a ta daje dużą frajdę. Na tyle dużą że motocykl stoi w garażu chociaż krew mi się burzy. ID.3 może dużo zużywać energii ale szybko się to stabilizuje na średnim poziomie, za to jaka frajda bycia pierwszym na szczycie. Pewnie można by coś urwać z czasu ale lodówka w bagażniku i pasażer niekoniecznie dobrze to znosi. Trenta Vrsić, Vrsić Krańska Gora, Krańska Gora Ionity Dolina
 

Attachments

  • CEB4B917-4001-4ED1-A02B-4B9BAEFA8014.jpeg
    CEB4B917-4001-4ED1-A02B-4B9BAEFA8014.jpeg
    2,9 MB · Liczba wyświetleń: 8
  • 646A74BF-298A-452C-9C9C-3369228267FD.jpeg
    646A74BF-298A-452C-9C9C-3369228267FD.jpeg
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 8
  • F1341535-6872-4139-B243-EAF3C59CB4BE.jpeg
    F1341535-6872-4139-B243-EAF3C59CB4BE.jpeg
    3,1 MB · Liczba wyświetleń: 7
  • CAAB0F11-C748-449D-A64A-C1E069B5AE44.jpeg
    CAAB0F11-C748-449D-A64A-C1E069B5AE44.jpeg
    3,1 MB · Liczba wyświetleń: 8

nabrU

Moderator
Można mieć cuba w nosie i tam zasadniczo też mam ale jak jechaliśmy do Szwajcarii to kupiłem bo bez internetu ciężko ładowarki się wyszukuje, a roaming EU już tam nie działa, podobnie jak w BiH czy w Albanii.

Bo trza se dobrze operatora do Data SIM wybrać. Mój SIM 20GB ma 71 krajów w pakiecie. Co prawda BiH i Albania się nie łapią, ale Szwajcaria i inne spoza UE są:

 

consigliero

Pionier e-mobilności
W Polsce żyjemy
 

nabrU

Moderator

Cav

Pionier e-mobilności
P.S. Coś ostatnio same problemy z tym samochodem masz :oops:
Nie ostatnio, tylko od zawsze.
Dlatego jak mi ktoś mówi coś i ID3, albo niezawodności czy jakości, to od razu mi się kolegi przypadek przypomina.
Tego natłoku problemów nie da się chyba zgonić tylko na egzemplarz....
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Chyba nie macie pojęcia o czym mówicie pisząc o problemach. Problemy to ja miałem jako posiadacz pierwszego w Polsce samochodu marki seat model alhambra 4 motion 1.9 tdi . Praktycznie siedziałem w serwisie a każda część wymieniana kosztowała w okresie gwarancji albo 4500 PLN albo 6000 PLN. w przypadku ID.3 nigdy nie mialem wizyty w związku z faktem że auto się popsuło, tylko głównie problemy z softwarem, ale to nie tesla. Gdy weźmiemy pod uwagę jazdę to nie jest źle. Na te ponad 70 kkm auto nigdy nie odmówiło współpracy i zawsze nas odwiozło do celu. Wybór serwisu w Mielcu też nie jest przypadkowy, bo oddając auto tam oznacza że nie jest mi ono potrzebne, a zawsze dostaję zastępcze. W Krakowie nie miałbym takiej obsługi i jeszcze te korki aby zawieźć i wrócić. Nie epatuję zbytnio tabelkami z exela ze zużyciem i kosztami, bo to nie jest w mojej naturze, stawiam na rzetelny opis bez owijania w bawełnę. Jeżeli ktoś wyciąga z tego wniosek że auto jest tragiczne to gratuluję dobrych doświadczeń z wcześniejszymi pojazdami. Na razie stoję na stanowisku że auto było stosunkowo niedrogie za to co ma na swoim wyposażeniu, a jakoby jeszcze wszystko działało jak trzeba byloby super. Dokładając cegiełkę dla tych którzy używali tylko niezawodne sprzęty i wysokiej jakości, dzisiaj będzie wymiana radia. Spieszę uspokoić wymiana odbędzie się wirtualnie, podobno kłopoty z esim i strumieniowaniem mają się skończyć jak na nowo zostanie wgrana aplikacja radia, czy jakoś tak. Jak będzie w praktyce zobaczymy, na razie do Krakowa zajechaliśmy zużywając średnio 8,5 kWh/100 km
 

Attachments

  • AA184EC6-54E7-4730-8DC8-2F9CC0BD67BE.jpeg
    AA184EC6-54E7-4730-8DC8-2F9CC0BD67BE.jpeg
    632,9 KB · Liczba wyświetleń: 10

aadamuss

Posiadacz elektryka
Patrząc na to, że to nowość, to problemy softu są drobiazgami o których ktoś inny nawet by nie napisał jeżdżąc tylko do Tesco :) Mechanicznie daje radę tak samo jak spalinowy czyli nie jest źle.
 

nabrU

Moderator
Nie ostatnio, tylko od zawsze.
Dlatego jak mi ktoś mówi coś i ID3, albo niezawodności czy jakości, to od razu mi się kolegi przypadek przypomina.
Tego natłoku problemów nie da się chyba zgonić tylko na egzemplarz....

Widzisz, jesteś chyba w błędzie (i broń boże nie bronie tu VW czy ID.3).
Consi po prostu pisze wszystko jak jest (co z resztą napisał powyżej) i jasnym jest, że ciutkę "problemów" ma z tym samochodem, których np. ja jako inny kierowca ID.3 po półtora roku użytkowania (choć połowę mniejszym przebiegu niż Consi) w ogóle nie miałem. Stąd moja ocena egzemplarza a nie modelu. U mnie net działa, nic mi nie stuka pod podłogą czy też nie mam "choinki" na desce itp. Samochód ani jego, ani mnie nie zostawił nigdy w "szczerym polu" więc wyciąganie wniosków typu "wszystkie ID.3 to szajs" bo Consi ma tu swój szczery blog mija się z prawdą. Inna sprawa to taka, że nikt raczej na forach czy FB nie pisze codziennie, że samochód jest super, że jeździ bezawaryjnie. Ludzie zasadniczo piszą tam o problemach.
Jak już Marek napisał ID.3 to naprawdę niezły samochód (jak wszystko działa jak należy) i ciężko znaleźć podobny EV w tej klasie (choć MG4 zapowiada się nieźle). Być może Marka problemy biorą się z tego, że ma egzemplarz 1st Edition, a wszyscy wiemy że pierwsze egzemplarze VW wypuścił ciutkę chyba za szybko z lekko niedopracowanym softem. VW ten soft poprawia dodając też jakies nowe funkcje czy ulepszając produkt (znajdź mi producenta EV który np. zwiększył prędkość ładowania DC o 30% za free jak VW w ID.3).
Czy jeśli koledze tu na Forum odpadło koło w Tesli, mam wszystkim naokoło mówić, że Tesla to szajs? Jestem daleki od takich wniosków...
 

JareG

Pionier e-mobilności
Czy jeśli koledze tu na Forum odpadło koło w Tesli, mam wszystkim naokoło mówić, że Tesla to szajs? Jestem daleki od takich wniosków...
Akurat to wyżej to była wina nie Tesli, tylko tych kmiotów z serwisu Tesli..

Pozdrawiam
 
Top