pluto
Pionier e-mobilności
Brak słów - komunikat w aplikacji "Twoja dostawa wstrzymana".
Tak jak pisałem wcześniej w czwartek miałem VIN, miałem termin, dzień później wszystko znikło - podobna sytuacja jak u kol. @Szymek.
Auto będzie dopiero w następnym kwartale - chyba
(przy zamawianiu miał być na maj, potem na sierpień, teraz znowu przekładają na kolejny kwartał).
Mam ochotę całkowicie zrezygnować z tego auta, bo mam czym jeździć, ale z drugiej strony przechodzi mi myśl że chyba robią to specjalnie z osobami którzy zamówili auta po starych (niższych cenach) i takimi czynnościami próbują spowodować że klient zrezygnuję z zamówienia lub weźmie to co jest dostępne od ręki ale po nowej wyższej cenie tym bardziej że wiele osób dostaję auto dopiero po roku od zamówienia chodź z nowego zamówienia można dostać po 6 miesiącach lub wcześniej.
Ale to moje takie luźne myśli, być może jest całkowicie inaczej i to tylko jest przypadek.
Tak jak pisałem wcześniej w czwartek miałem VIN, miałem termin, dzień później wszystko znikło - podobna sytuacja jak u kol. @Szymek.
Auto będzie dopiero w następnym kwartale - chyba
Mam ochotę całkowicie zrezygnować z tego auta, bo mam czym jeździć, ale z drugiej strony przechodzi mi myśl że chyba robią to specjalnie z osobami którzy zamówili auta po starych (niższych cenach) i takimi czynnościami próbują spowodować że klient zrezygnuję z zamówienia lub weźmie to co jest dostępne od ręki ale po nowej wyższej cenie tym bardziej że wiele osób dostaję auto dopiero po roku od zamówienia chodź z nowego zamówienia można dostać po 6 miesiącach lub wcześniej.
Ale to moje takie luźne myśli, być może jest całkowicie inaczej i to tylko jest przypadek.