Disney w PL

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie ma co się tłumaczyć bo każdy ma inaczej pouk) adane itd...
Mam ale konto zdechło po aktualizacji a nie chce mi się dzwonić i reaktywować lub się rejestrować.
Niby dycha na miesiąc z tego co pobieżnie teraz w aucie wyczytałem
20221009_175638_copy_800x360.jpg
 

tokwi

Pionier e-mobilności
Pewnie, że zgłosiłem. Ale bardziej z ciekawości niż z potrzeby.
Mam takie dziwne auto, że nigdy nie korzystałem z serwisu więc znalazłem sobie powód ;-)

Brak tej aplikacji byłby dla mnie zrozumiały gdyby nie została ona jeszcze przetłumaczona, ale po screenie Bronka, wygląda że jest przetłumaczona i jedynym wytłumaczeniem jest to, że w centrali Tesli maja nieaktualne konfiguracje dla regionów, czyli błąd oprogramowania&danych.

Grzecznie opisałem w zgłoszeniu, że dawno dawno temu jak jeszcze legalnego Disneya nie było na w Polsce kupiłem pojazd, który w poszanowaniu dla praw autorskich powinien nie pozwalać na odtwarzanie, ale to sie zmieniło w międzyczasie i Disney jest juz legalnie dostępny w PL. Nie ma więc Tesla tego obowiązku i powodu by ograniczać dostęp do tych usług cyfrowych w PL, w szczególności jeśli idzie o nowe egzemplarze.
Nie napisałem więc zabierzcie Bronkowi, tylko żeby mu dali w nowym :)

Termin serwisu za 2 tygodnie, czyli w okresie miedzywydawkowym. Zobaczymy co zrobią i czy uderzą do centrali, żeby wdrożyć improvment, który w sposób bezkosztowy dla Tesli przecież podnosi wartość produktu - a konkurencja nie śpi.

Inna rzecz, co tam w D+ oglądać. Głównie kanał pod dzieci, choć w dzisiejszych nie tak wesołych czasach i dorosły może znaleźć pojedyncze pozycje, które poprawiają nastrój.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Pewnie, że zgłosiłem. Ale bardziej z ciekawości niż z potrzeby.
Mam takie dziwne auto, że nigdy nie korzystałem z serwisu więc znalazłem sobie powód ;-)

Brak tej aplikacji byłby dla mnie zrozumiały gdyby nie została ona jeszcze przetłumaczona, ale po screenie Bronka, wygląda że jest przetłumaczona i jedynym wytłumaczeniem jest to, że w centrali Tesli maja nieaktualne konfiguracje dla regionów, czyli błąd oprogramowania&danych.

Grzecznie opisałem w zgłoszeniu, że dawno dawno temu jak jeszcze legalnego Disneya nie było na w Polsce kupiłem pojazd, który w poszanowaniu dla praw autorskich powinien nie pozwalać na odtwarzanie, ale to sie zmieniło w międzyczasie i Disney jest juz legalnie dostępny w PL. Nie ma więc Tesla tego obowiązku i powodu by ograniczać dostęp do tych usług cyfrowych w PL, w szczególności jeśli idzie o nowe egzemplarze.
Nie napisałem więc zabierzcie Bronkowi, tylko żeby mu dali w nowym :)

Termin serwisu za 2 tygodnie, czyli w okresie miedzywydawkowym. Zobaczymy co zrobią i czy uderzą do centrali, żeby wdrożyć improvment, który w sposób bezkosztowy dla Tesli przecież podnosi wartość produktu - a konkurencja nie śpi.

Inna rzecz, co tam w D+ oglądać. Głównie kanał pod dzieci, choć w dzisiejszych nie tak wesołych czasach i dorosły może znaleźć pojedyncze pozycje, które poprawiają nastrój.
Mi na zgłoszenie serwisowe odpiasli ze w pl nie dostępne.
 

tokwi

Pionier e-mobilności
Mi na zgłoszenie serwisowe odpiasli ze w pl nie dostępne.
No właśnie rzecz w tym, że Disney+ w PL jest już dostępny, a Tesla w moim rozumieniu ogranicza prawa dostępu do usług cyfrowych i dyskryminuje konsumenta, naruszając zasady jednolitego rynku EU.
A gołe baby są?
Są, tyle że ubrane.
Jest tez taka gwiazda co się zowie „gorące usta”.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
No właśnie rzecz w tym, że Disney+ w PL jest już dostępny, a Tesla w moim rozumieniu ogranicza prawa dostępu do usług cyfrowych i dyskryminuje konsumenta, naruszając zasady jednolitego rynku EU.
Doprecyzuje, odpisali ze ta usługa na platformie tesli jest niedostępna w pl.
 

tokwi

Pionier e-mobilności
@Bronek i żeś wykrakał
Po rejestrze ciąż szykuje się rejestr moralności.

Info sprzed chwili:

„blokada będzie uruchamiana bezpłatnie i tylko po wyrażeniu na nią zgody. Dostawcy sieci będą musieli jednak prowadzić rejestr osób, które się zgodziły na blokadę, a także osób, które zgody... odmówiły. Raporty mają być corocznie przedstawiane ministrowi cyfryzacji.”
 
Top