Zmiany w acceleration boost

ml000

Zadomawiam się
Kolega 3 dni temu wykupił boosta do LR. Jedyną zmianą w ustawieniach "Przyspieszenie" było Chill i Normal, a po zmianie jest Chill i Sport
 

Attachments

  • 6B0E5A50-C9D7-4A01-8E36-DD201ED97084.jpeg
    6B0E5A50-C9D7-4A01-8E36-DD201ED97084.jpeg
    237,5 KB · Liczba wyświetleń: 106

ciastek

Pionier e-mobilności
A faktycznie da się to jakoś mocno odczuć? Czy zmiany w odczuciu przyspieszenia są minimalne?
To nie jest duża różnica, choć zauważalna. Choć czas do setki LR+AB jest pomiędzy LR, a Performance, to Performance wgniata w fotel dużo mocniej.
Jesli zastanawiasz się czy brać AB, to nie bierz. A jak masz kaprys, to bierz. :D
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Podobno glowna roznica jest 0-50km/h
Ale ja pojezdzilem performance i stwierdzilem ze LR wcale zle nie przyspiesza. Od trgo czasu przeszlo mi, i juz nie czaje sie zeby kupic boost
 

tomik

Zadomawiam się
Dzięki za informacje.
Tak z ciekawości jeśli kupię boost, potem oddam to potem moge go jeszcze jakoś kupić - czy tylko przez serwis?
Myślałem żeby go przetestować i ewentualnie sobie za pol roku go kupic.

Cóż ja osobiście marze o launch mode do wszystkich Tesli w update i zwiększeniu przyspieszenia u całej gamy samochodów :) Najlepiej na gwiazdkę :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jedna próba via APK 24 h chyba? . LR ma inne hamulce itp. Mam boost i sobie go chwalę, ale torowa opcja dla mnie bez sensu jak nie korzystam z toru. Niemniej od przybytku głowa nie boli.
 

tomik

Zadomawiam się
Jedna próba via APK 24 h chyba? .
A potem tylko serwis? Czy już koniec i boosta mieć nie będziesz?

Z drugiej strony patrząc na ingenext to LR i nawet performance mają możliwości do jeszcze większej poprawy (oni tam podpinając moduł do LR wyciągają 3,1). 3,1 w performance, 3,9 w lr (acceleration boost 3,6) i zwykła Sr 5,5 - ale to by było fajne :)
Nawet jakby musiała być rozgrzana bateria i włączanie tego chwilę trwało.
 
Top