OkNiestety, tego pewnie nie zalatwisz. I z przykroscia stwierdzam ze wiekszosc osob jezdzi dwa albo wiecej razy do jednej naprawy.
Wracam, bo wymiana wiązki fotela się nie udała (zamówili nie tą co trzeba)O naprawie zawieszenia nie słyszałem żeby trzeba było dwa razy.
@Bronek tobie zrobili zawieszenie od razu? Po co musiałeś wracać?
Bez zmian, dalej klika. Ale inne tematy przy okazji ogarnięte, więc wizyta udana.I jak po wizycie ?
Aha no to słabo - a co ostatecznie robili?Bez zmian, dalej klika. Ale inne tematy przy okazji ogarnięte, więc wizyta udana.
Sam to spróbuję ogarnąć.
Jesli maja czesci i sa w stanie naprawic do 4h to siedzisz i czekasz, jesli ma trwac dluzej to daja auto zastepcze. Z tym ze raz naprawa trwala 5h i nie dostalem auta zastepczego, a drugim razem trwala 3h i dostalem auto.dzownię na infolinię serwis i rozmawiam z Panem ktory w tym serwisie na radzymińskiej nie pracuje i nie przebywa fizycznie tylko działa jako takie wsparcie (infolinia) no i mowi ze roznie moze być - że moze trzeba bedzie auto zostawić a moze nie itd.trochę tak śmiesznie no ale moze i tak rzeczywiscie własnie jest śmiesznie że nic nie wiadomo. jesli by auto mialo zostac to albo zastepcze bedzie albo nie
kurcze fajnie to jest wszystko tam zorganizowane - luzik
z wyceną to mozna akceptować a potem i tak jak sie zakwalifikuje to bedzie na gwarancji
nie chce mi sie do tego seriwsu jechac bo cos czuję że bedzie to tylko i wyłącznie wycieczka nic więcej
A to chyba to sie zmienia caly czas... mi raz zwyczajnie powiedzieli zebym wrocil za 4h i ze nie maja auta zastepczego. A innym razem "wybłagałem"Jak naprawa trwa dłużej niż chyba 2 godziny, to dostajesz kod na Ubera 320 zł na 24h. Ja czekając pojechałem Uberem coś tam pozałatwiać i na obiad.