Consigliero ID.3 1st

nabrU

Moderator
Z tego co piszą poniżej to ta akcja to chyba wymiana modułu/-ów baterii HV. Podobno dotyczy to ok. 5000 ID.3 (ID.4 to też dotyczy) z początku produkcji. Może to właśnie to coś co u Ciebie objawiało się tym błędem 'usterka napędu'.


Z Twojej faktury widać, że - jak rozumiem - wymieniono ci 1 moduł akumulatora. Trochę szczegółów na temat budowy baterii HV w platformie MEB poniżej:


cały HV battery pack w modelu 58kWh ma podobno 9 takich modułów (77kWh ma ich 12):


Tutaj też trochę na ten temat:


P.S. Ile zapłaciłeś za serwis, jeśli można wiedzieć?
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Będę wiedział jutro jak odbiorę. Co do wymiany, to mój serwis nie ma takich uprawnień
 

nabrU

Moderator
Co do wymiany, to mój serwis nie ma takich uprawnień

Hmm, to dlaczego na skanie jest pozycja 'Wymiana 1 modułu akumulatora'? Czyżby to było dopiero 'do zrobienia' przez inny uprawniony serwis?
 

consigliero

Pionier e-mobilności
To były tylko spisane akcje podczas przyjmowania auta do serwisu. Wygląda na to że jestem w puli tych 10000 szczęśliwców w wadliwym modułem/modułami, bo to czy jest to jeden okaże się w trakcie wykonania akcji. Na teraz nie mam jeszcze danych kto może tą akcję wykonać, może auto pojedzie gdzieś na lawecie, tego nie wiem. Teraz jest dla mnie jasne dlaczego podczas ostatniego lata nie widziałem nigdy wartości GOM na poziomie 400 km co było możliwe w pierwszym roku. Jak zabrakło jednego modułu to najwięcej widziałem 360, do tego w praktyce pokazuje zużycie 13-14 a ja miałem autonomię na poziomie 300 km, w żaden sposób nie składało mi się to matematycznie, ale zrzucałem winę na 2.4. Zobaczymy co dalej, na razie auto zużyło gwarancję standardową, miałem wprawdzie dodatek w postaci plusa ale podobno jest tam warunek dodatkowy 3 lata lub 60000 km a u nas jest ponad 80000 km. Z ciekawostek to próbowałem wyszukać sobie akcję na oficjalnej stronie i nie mam wytłumaczenia na fakt który powtarza się za każdym razem. Wpisując VIN otrzymuję informację że taki VIN nie istnieje abo coś w tym guście. Faktora wyglądała tak
 

Attachments

  • 70BBC44B-5DF3-44BA-B867-2F554E8C8068.jpeg
    70BBC44B-5DF3-44BA-B867-2F554E8C8068.jpeg
    138,1 KB · Liczba wyświetleń: 35
  • 05AE65A6-59FD-49A6-A858-8C90F0432300.jpeg
    05AE65A6-59FD-49A6-A858-8C90F0432300.jpeg
    337,9 KB · Liczba wyświetleń: 43

Ferrari95

Fachowiec
Jak wygląda harmonogram przeglądów przy ID3 i jakie są ich ceny?

Moje ID3 dotarło już do salonu i zastanawiam się, czy jest sens wykupywać do niego pakiet serwisowy.

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Następny przegląd jest za 729 dni a ceny, nie wiem
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Dzisiaj odebrałem auto z pierwszego przeglądu, na zdjęciu można znaleźć cenę za przegląd. Przegląd jest co dwa lata, czyli 730 dni, nie ma kryterium przebiegu.
 

Ferrari95

Fachowiec
Dzięki, o taką informację mi chodziło. (y) Myślałem, że to był któryś z kolejnych przeglądów. Jeśli pierwszy jest po dwóch latach bez limitu przebiegu to pakiet przeglądów jest całkowicie zbędny. :)
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Przeglądnąłem ten filmik i potwierdza on problem, bo w aucie miałem żółtą informację że napęd elektryczny nie działa prawidłowo, udaj się do serwisu. Przy załadowaniu do 100% procent potrafił zmienić zasięg na wyższy ale przyjąłem że to normalne. Na szczęście nie zmieniał zasięgu na dole skali, 1 procent i jeden kilometr brałem za pewnik. Teraz widzę że może i było trochę szczęścia w tym że nie musieliśmy wzywać lawety
 
Top